// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

توسعه بازی Bayonetta 3 کماکان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد

هیدکی کامیا، کارگردان Bayonetta 3، در جدیدترین گفت‌وگوی خود گفته است توسعه بایونتا 3 در شرایط خوبی به‌سر می‌برد.

بازی Bayonetta 3 در مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۷ بود که با یک تیزر معرفی شد و دیگر نمایش جدیدی را از بایونتا 3 مشاهده نکردیم. در گذر زمان هیدکی کامیا، کارگردان Bayonetta 3، در جریان گفت‌وگوهای مختلف خود اشاره کرده که توسعه بازی در مراحل خوبی به‌سر می‌برد، اما کاربران قطعا خواهان مشاهده نمایش جدیدی از این بازی انحصاری نینتندو سوییچ هستند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدکی کامیا در مصاحبه خود با GameXplain یک بار دیگر به خوب پیش رفتن مراحل توسعه بازی بایونتا 3 اشاره کرده است. همچنین در ادامه پرسیده شد که همه‌گیری ویروس کرونا به چه شکل روی استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) تاثیر گذار بوده است که آتسوشی اینابا، رئیس پلاتینیوم گیمز، اعلام کرد «ما از خانه مشغول کار کردن هستیم و تلاش می‌کنیم کاری را که در این شرایط کاری جدید از دست‌مان بر می‌آید، انجام دهیم. فعلا در اوایل این شرایط کاری هستیم، اما نحوه تطبیق دادن خود با این شرایط نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به‌عنوان یک استودیو در شرایط مختلف کاری که یک چالش به‌ حساب می‌آید، کار کنیم». 

ماه گذشته بود که هیدکی کامیا اعلام کرد بازی Bayonetta 3 لغو نشده و تیم سازنده در تلاش است تا بازی را آماده کند. در ادامه می‌توانید ویدیو مصاحبه کامیا و اینابا با GameXplain را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده