// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

فعالیت حساب رسمی Silent Hill در توئیتر توسط کونامی تایید شد

صفحه‌ی رسمی شرکت کونامی در توئیتر به طرز عجیبی اعلام کرد که اگر اخبار بازی مهم و جدیدی درباره‌ی «سایلنت هیل» وجود داشته باشند، در یک رویداد یا توسط اکانت SilentHill اعلام می‌شوند.

شایعات مرتبط با سری بازی Silent Hill برای برخی از گیمرها غیر قابل تحمل شده‌اند؛ چه آن شایعاتی که می‌گویند «سایلنت هیلز پی تی» کنسل‌شده توسط کوجیما پروداکشنز و در قالب یک بازی اپیزودیک ساخته می‌شود و چه آن‌هایی که استودیو ژاپن سونی را مشغول ریبوت این مجموعه بازی ترسناک و محبوب می‌دانند. اما هرچه‌قدر که برخی از منابع مطلع و اثبات‌شده روی این شایعات تاکید دارند، کونامی رسما آن‌ها را بی پایه‌واساس خوانده است. به همین خاطر طرفدارها گیج‌ومنگ‌تر از همیشه صرفا انتظار هر خبر جدید را می‌کشند و همچنان تا حدی امیدوار هستند.

اما بی‌دلیل نباید هیجان‌زده بشویم. چرا که اکانت توئیتر رسمی سری بازی سایلنت هیل شاید صرفا به خاطر رویداد Silent Hill در بازی Dead by Daylight ایجاد شده باشد و صرفا بخواهد فن‌آرت‌ها یا هر نوع محتوای خلاقانه‌ی دیگر طرفدارهای مجموعه را به اشتراک بگذارد. هرچند که قطعا همه می‌خواهیم در بخشی از تفکرات خود باور کنیم که به‌زودی با رونمایی یک «سایلنت هیل» تازه مواجه می‌شویم. اطلاعات غیررسمی و تاییدنشده می‌گویند که مثل اولین «سایلنت هیل» که در انحصار نخستین کنسول پلی استیشن بود، بازی Silent Hill جدید (شاید هم «سایلنت هیل»ها) نیز در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده