نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۱

بازی Streets of Rage 4 بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

به گفته استودیو Dotemu، در آینده‌ای نامعلوم شاهد انتشار محتویات جدیدی برای بازی Streets of Rage 4 خواهیم بود. 

Streets of Rage 4 بدون شک یکی از بازی‌های موفق امسال بود که پس از سال‌های طولانی، سری محبوب شورش در شهر را احیا کرد و تجربه‌ای جذاب از آن در اختیار طرفداران قدیمی و جدید گذاشت. حال پس از انتشار بازی، به نظر می‌رسد که کار سازندگان با آن تمام نشده و طبق خبری که استودیو Dotemu، سازنده بازی در توییتر رسمی خود اعلام کرده، می‌توان انتظار انتشار محتویات جدیدی را برای بازی داشت. 

Dotemu برای اعلام این خبر روش جالبی را در پیش گرفت؛ در صفحه توییتر رسمی این توسعه‌دهنده، یک سوال به نقل از طرفداران منتشر شد که در آن پرسیده می‌شد که آیا بازی محتویات جدیدی دریافت خواهد کرد؟ و بعد سازندگان در جواب این سوال اعلام کردند که هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای این نوع محتویات مشخص نیست ولی تیم سازنده در حال آماده کردن بسته الحاقی برای بازی است. در ادامه همچنین گفته شد که طرفداران، لیاقت بهترین‌ها را دارند و به همین دلیل هم باید به سازندگان فرصت بدهند تا محتوایی لایق اسم بازی آماده کنند. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که محتویات جدید بازی در چه قالبی و چه زمانی منتشر خواهند شد. اگر هنوز شورش در شهر ۴ را تجربه نکرده‌اید، بررسی بازی Streets of Rage 4 در زومجی را از دست ندهید که در آن نمره ۹.۵ را برای بازی در نظر گرفتیم و خلاصه‌اش به شرح زیر است:

آیا دلتان برای شورش در شهر و یک بیت‌ام‌آپ جدید و نفس‌گیر تنگ شده است؟ Streets of Rage 4 یک تجربه کاملا کلاسیک از دوران نوستالژی سگا را به‌همراه دارد که در قالب گرافیک مدرن ساخته شده است. موسیقی هیجان‌انگیز یوزو کوشیرو، آهنگساز نسخه‌های اول شورش در شهر باعث شده که تجربه این بازی شیرین‌تر و جذاب‌تر شود. سیستم مبارزه‌ی همیشگی استریتس‌آف‌ریج با یک سری مکانیزم جدید حساب‌شده و به‌جا شما را در خیابان‌های آشفته بازی می‌برد تا این‌بار با حرکات مخرب و پرکاربرد به نبرد با دشمنان این دنیای خاطره‌انگیز بروید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده