// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۵

انتظار برای نمایش بازی Starfield ارزشش را خواهد داشت

 پیت هاینز، یکی از رؤسای اصلی بتسدا، در طی مصاحبه‌ای بیان کرد که انتظار برای بازی Starfield ارزشش را خواهد داشت.

بیشتر از دو سال از معرفی بازی Starfield در پایان کنفرانس خبری شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2018 می‌گذرد و از آن پس فقط شاهد دوره‌ای طولانی از لیک‌ها و شایعات در مورد این پروژه بوده‌ایم و تا به الان هیچ اطلاعات جدیدی به‌طور رسمی در مورد این بازی از توسعه دهنگان آن به گوش نرسیده است. متاسفانه به نظر می‌رسد که این دوره از چیزی که الان شاهد هستیم نیز طولانی‌تر خواهد بود.

ماه گذشته بود که مدیر بازاریابی و روابط عمومی Bethesda، پیت هاینز (Pete Hines)، بیان کرد که هیچ اطلاعات جدیدی در مورد این بازی نقش آفرینی علمی تخیلی در طی سال جاری منتشر نخواهد شد و اخیراً او یک بار دیگر در مورد این موضوع صحبت کرد. چندی پیش در طی یک رویداد لایواستریم بتسدا، هاینز بار دیگر بیان کرد که زمان معرفی این بازی نزدیک نیست؛ زیرا بازی Starfield آمادگی نمایش داده شدن را ندارد. او در این‌باره گفت:

«ببینید اگر ما آماده بودیم که درمورد چیزی که تیم روی آن کار می‌کند صحبت کنیم و آن ‌را نشان دهیم، زندگی من بسیار آسان تر می‌بود. هرکسی می‌تواند هنگامی که بازی آماده‌ی نشان دادن است بازاریابی کند درست است؟ فقط باید بازی را نشان داد. اگر بازی آماده نمایش نباشد و تا زمانی‌که آماده نباشد ما کارهای زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم. نمی‌دانم، شما از من چه می‌خواهید؟ من نمی‌توانم چیزی را بدون دلیل بیان کنم.»

با این وجود هاینز اضافه کرد که وقتی بتسدا بازی Starfield را نشان خواهد داد، طرفداران از این رونمایی راضی خواهند بود و می‌فهمند که ارزش انتظار را داشته است. هاینز در ادامه گفت:

تنها چیزی كه می‌توانم به شما بگویم این است كه وقتی ما سرانجام به آن نقطه برسیم و با هم در مورد آن صحبت كنیم، من فکر می‌كنم شما تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. من فکر می‌کنم شما هیجان زده خواهید شد و احتمالا با خودتان می‌گویید درسته، به نظر می‌رسد که این بازی ارزش انتظار کشیدن را داشته است.

در ادامه وی افزود: « اما خواهیم دید. مدتی زمانی طول خواهد کشید تا به آن نقطه برسیم.»

ما نمی‌دانیم این مدت زمان دقیقا چقدر طول خواهد کشید اما به نظر می‌رسد فقط باید دید که برنامه بتسدا در ادامه سال ۲۰۲۰ و آینده چگونه خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده