نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد

شبکه NBC با اعلام برنامه زمانی پخش خود، تاریخ پخش سریال Brooklyn Nine-Nine را اعلام کرد.

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه ان‌بی‌سی (NBC) با انتشار دو تصویر در حساب توییتر Brooklyn Nine-Nine، علاوه‌بر اعلام برنامه زمانی پخش خود در پاییز ۲۰۲۰، زمان پخش فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine را نیز اعلام کرد. با انتشار همین تصویر، زمان پخش سریال‌های Law & Order: SVU و The Blacklist و One Chicago اعلام شد. به این ترتیب فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. تصویر برنامه پخش شبکه ان‌بی‌سی در پاییز ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

برنامه پخش شبکه NBC برای پاییز ۲۰۲۰

پیش از این قرار بود فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine در پاییز امسال روی آنتن برود. هرچند که شورانر سریال یعنی دان گور در ماه ژوئن اعلام کرد آن‌ها هرآنچه که از فصل هشتم آماده شده است را کنار می‌گذارند و با تمرکز عمیق بر جنبش Black Lives Matter (زندگی سیاه‌پوست‌ها اهمیت دارد) کار خود روی فصل هشتم سریال را مجددا آغاز می‌کنند. 

تری کروس که در سریال Brooklyn Nine-Nine نقش ستوان تری جفرد را بازی می‌کند اخیرا توضیح داده است که تیم نویسنده‌ها به مرحله نگارش سریال بازگشته‌اند تا برای برجسته کردن مضامینی که از جنبش Black Lives Matter برمی‌آیند، تلاش بکنند. بااین‌حال اما او توضیحی درباره خطوط داستانی قسمت‌های سریال به‌دست نداد. این بازیگر به شرح زیر صحبت کرد:

«ما صحبت‌های غم‌انگیز و عمیق زیادی در این‌باره داشتیم و امیدواریم به همین ترتیب محتوایی پیش‌گام برای سال ۲۰۲۰ تولید کنیم. ما موقعیتی را در اختیار داریم و می‌خواهیم به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.»

بدون درنظرگرفتن تغییراتی که ممکن است در تیم بازیگران سریال Brooklyn Nine-Nine پیش بیاید، در فصل هشتم سریال به احتمال بسیار زیاد شاهد حضور بازیگران همیشگی آن یعنی اندی سمبرگ، آندره بروگر، استفانی بیاتریز، تری کروس، ملیسا فومرو، جو لو ترولیو، جوئل مک‌کینن میلر و دیرک بلوکر باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده