// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۱

چادویک بوزمن، بازیگر نقش بلک پنتر در سن ۴۳ سالگی از دنیا رفت

متاسفانه در پیامی رسمی اعلام شد که چادویک بوزمن، بازیگر نقش بلک پنتر در دنیای سینمایی مارول که نامزد و برنده‌ی جوایز سینمایی متعددی بود، پس از چهار سال مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت.

چادویک آرون بوزمن، تهیه‌کننده، نویسنده و بازیگر دنیای هنر هفتم مطابق اخبار سینما و تلویزیون پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت. او ۱۷ سال فعالیت حرفه‌ای سینمایی داشت و در چندین و چند فیلم دنیای سینمایی مارول، تبدیل به بلک پنتر شد. این نقش‌آفرین پرطرفدار و محترم در آثاری مانند فیلم Da 5 Bloods و Get on Up هم حضور داشت و به این شهره بود که می‌تواند به خوبی تصویری از انسان‌های واقعی را در جهان سینما نشان بدهد.

بلک پنتر و چادویک بوزمن در حال پرواز به سمت آسمان

چادویک بوزمن در نوامبر سال ۱۹۷۶ میلادی متولد شد و ۲۸ اوت ۲۰۲۰ یعنی ساعاتی قبل درگذشت. پیام رسمی منتشرشده از سوی خانواده‌ی او در شرح اتفاق غم‌انگیز پیش‌آمده به این شرح است: «با اندوهی غیر قابل اندازه‌گیری، از دنیا رفتن چادویک بوزمن را تایید می‌کنیم. او در سال ۲۰۱۶ میلادی متوجه ابتلا به سطح سه بیماری سرطان روده شد و در چهار سال اخیر مشغول مبارزه با آن بود. این سرطان طی این سال‌ها به سطح ۴ رسید و این مبارز واقعی را از بین ما برد. او خود را دربرابر همه‌ی این سختی‌ها مقاوم نگه داشت و فیلم‌هایی را تقدیم شما کرد که بسیار به آن‌ها عشق می‌ورزید. بسیاری از این فیلم‌ها نیز بین عمل‌های جراحی متفاوت و شیمی‌درمانی‌های او فیلم‌برداری شدند.

ایفای نقش پادشاه تیچالا/بلک پنتر/پلنگ سیاه و زنده کردن این کاراکتر افتخار او بود. وی اندکی قبل در خانه و درحالی‌که خانواده درکنار او قرار داشتند، درگذشت.

خانواده‌ی چادویک بوزمن از شما به خاطر عشق و دعاهایی که برای او می‌فرستید، تشکر می‌کنند و امیدوار هستند که حریم خصوصی آن‌ها در روزهای آتی رعایت شود».

چادویک بوزمن فراموش نخواهد شد. واکاندا برای همیشه. واکاندا تا ابد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده