نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

اکران فیلم The King’s Man تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

شرکت والت دیزنی اعلام کرد که اکران فیلم The King’s Man تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده و همچنین تاریخ اکران فیلم Nomadland را نیز اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The King’s Man (کینگز من) دوباره تغییر کرده است. استودیو قرن بیستم و والت دیزنی اعلام کردند که قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) اکران شود و اکران این فیلم اکشن تا ۵ ماه عقب افتاده است و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود. اگرچه دیزنی اخیرا فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) و فیلم The Personal History of David Copperfield را منتشر کرده، اما عقب افتادن اکران فیلم The King’s Man باتوجه‌به توقف تبلیغات آن خیلی اتفاق عجیب و دور از انتظاری نبود.

فیلم The King’s Man در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود، اما در ادامه تاریخ اکران این فیلم دو بار تغییر کرد و در ابتدا اکران این فیلم اکشن تا تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) عقب افتاد و سپس شاهد عقب افتادن اکران فیلم کیگزمن تا تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) بودیم که درنهایت این تاریخ نیز تغییر کرد. شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا همچنان بخش زیادی از سینماها بسته باقی بماند و دیزنی تحت شرایط کنونی همچنان در حال تغییر تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود است و ارزیابی این استودیو برای تغییر در برنامه اکران فیلم‌های آینده‌اش همچنان ادامه دارد. 

فرانسیس مک ‌دورمند در بیایان در فیلم Nomadland

علاوه‌بر این، دیزنی تاریخ اکران فیلم Nomadland به کارگردانی کلویی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار) و فیلم Eternals (اترنالز) و با بازی فرانسیس مک‌دورمند، را نیز اعلام کرد که بر این اساس، این فیلم از استودیو سرچلایت پیکچرز قرار است در تاریخ ۴ دسامبر امسال (۱۴ آذر) اکران شود. فیلم Nomadland قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) در ابتدا در ونیز و سپس در جشنواره فیلم تورنتو امسال برای اولین‌بار نمایش داده ‌شود و سپس شاهد نمایش این فیلم در جشنواره فیلم نیویورک خواهیم بود.

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده