نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

Jurassic World Evolution: Complete Edition برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ مشخص شده است که بازی Jurassic World Evolution: Complete Edition برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

شب گذشته افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ به میزبانی جف کیلی برگزار شد و بنابر اخبار بازی؛ بازی Jurassic World Evolution: Complete Edition برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی که پیش از این برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس ‌باکس و پلتفرم پی‌سی عرضه شده بود، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی Jurassic World Evolution: Complete Edition نسبت به پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی با داون‌گرید‌هایی گرافیکی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و دیگر موارد مربوط‌به آن بدون تغییر روی کنسول هیبریدی سوییچ عرضه خواهند شد. داون‌گرید گرافیکی نسبت به دیگر کنسول‌ها نیز موردی طبیعی در رابطه با نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. شما در زیر می‌توانید تریلر تایید انتشار بازی Jurassic World Evolution: Complete Edition روی نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ واجد اخبار بیشتری نیز بود. برای نمونه از فصل دوم بازی Fall Guys رونمایی شد و تریلری تازه از بازی Call of Duty Black Ops Cold War به نمایش درآمد. علاوه‌بر این موارد، نمایشی نسبتا طولانی از گیم‌پلی بازی Ratchet and Clank Rift Apart روی پلی‌استیشن 5 پخش شد. از دیگر نمایش‌های این رویداد می‌توان به پخش تریلری از بازی واقعیت مجازی Medal of Honor: Above and Beyond اشاره کرد. همچنین در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ بود که سرانجام عرضه بازی Age of Empire III: Definitive Edition تایید شد. از دیگر نمایش‌های این برنامه می‌توان به پخش تریلری جدید بازی Mafia: Definitive Edition اشاره کرد. شما می‌توانید افتتاحیه دو ساعته‌ رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ را در زومجی دانلود کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده