نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹

عرضه زودتر از موعد بازی Marvel's Avengers در استرالیا

برخی از بازیکنان در استرالیا موفق به دریافت بازی Marvel's Avengers از فروشگاه آمازون شدند، این در حالی است هنوز چندین روز تا انتشار جهانی بازی، فاصله داریم.

اگر اخبار بازی‌ها را در گذشته دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که بازی Marvel's Avengers قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) منتشر شود. بااین‌حال اطلاعات منتشر شده حاکی از این است که تعدادی از بازیکنان در استرالیا موفق شدند تا به بازی Marvel's Avengers دسترسی پیدا کنند. طبق گفته‌ی یکی از کاربران سایت Kotaku Australia آن‌ها موفق به دریافت یک نسخه‌ از بازی Marvel's Avengers از فروشگاه اینترنتی آمازون شده‌اند.

مشخص نیست که این اقدام، یک حرکت برنامه‌ریزی شده از سوی این فروشگاه اینترنتی بزرگ بوده یا یک اشتباه صورت گرفته، باعث دسترسی زود هنگام بازیکنان استرالیایی به بازی Marvel's Avengers  شده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده در سایت Kotaku Australia تنها نسخه‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان برای سفارش در دسترس بوده و کاربران به نسخه‌ی پی سی بازی دسترسی نداشته‌اند.

نسخه‌ فیزیکی بازی Marvel

درحالی که Marvel's Avengers از بعضی جهات شبیه بازی Destiny به نظر می‌رسد، اما برخلاف ساخته‌ی استودیو بانجی، Marvel's Avengers نیاز اجباری به اینترنت ندارد، اما با اولین اتصال به اینترنت، باید یک پک ۱۸ گیگابایتی برای بازی دریافت شود. به این ترتیب احتمالا بازی‌ برای کسانی که نسخه‌‌های پیش از عرضه را دریافت کردند، قفل شده باشد.

دیگر اخبار منتشر شده پیرامون بازی Marvel's Avengers خبر از وجود ۱۵ قهرمان دیگر را می‌دهد که در گذشته نیز اخبار مشابه با آن را شنیده بودیم که خبر از وجود قهرمانانی مانند انت‌من، کاپیتان مارول، بلک پنتر، دکتر استرنج، هالک و دیگر شخصیت‌های دنیای مارول در بازی خبر می‌دادند. از میان این قهرمانان، تنها شخصیت مرد عنکبوتی در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود. در هرحال از این پس باید انتظار اسپویل‌ و لو رفتن قسمت‌های مختلفی از بازی Marvel's Avengers به‌ویژه داستان بازی را داشته باشیم؛ در نتیجه اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید، بهتر است تا زمان عرضه‌ی جهانی هنگام گشت‌و‌گذار در اینترنت مراقب اسپویل کننده‌ها باشید. در اینجا نیز می‌توانید یک ویدیو پنج دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Marvel's Avengers را تماشا کنید و در ادامه نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده