// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه سپتامبر ۲۰۲۰ مشخص شد

کاربران ایکس‌باکس لایو گلد با شروع ماه سپتامبر می‌توانند بازی‌های The Division و The Book of Unwritten Tales 2 را به رایگان تجربه کنند.

مقاله مرتبط:

با شروع ماه جدید میلادی، شاهد رایگان شدن بازی‌های جدید ایکس‌باکس لایو گلد برای کاربران ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس 360 هستیم. بااین‌حال، همیشه از چند روز قبل، مایکروسافت فهرست بازی‌های ماه آینده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از تاریخ ۱۱ شهریور ماه (یک سپتامبر) کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی The Division را به رایگان تجربه کنند. اگر هنوز این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، رایگان شدن دیویژن فرصت خوبی است تا وارد خیابان‌های تاریک و سرد نیویورک شوید. در ادامه، علاقه‌‌مندان به بازی‌های اشاره و کلیک هم می‌توانند بازی The Book of Unwritten Tales 2 را به رایگان تجربه کنند. بازی ذکر شده در تاریخ ۲۶ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۵ اکتبر) هم به‌صورت رایگان در دسترس است.

این در حالی است که کاربران ایکس‌باکس 360 می‌توانند de Blob 2 و Armed and Dangerous را در ماه سپتامبر تجربه کنند. البته کاربران ایکس‌باکس وان هم قادر به تجربه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس 360 هستند. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به بازی‌های ماه سپتامبر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده