// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ عرضه Hitman 3 اعلام شد؛ آپدیت رایگان بازی به نسخه ‌های نسل بعد

بازی هیتمن 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ۱۳۹۹) عرضه می‌شود و اگر نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان آن را خریداری کنید، به ترتیب نیازی به خرید نسخه‌ی PS5 و نسخه‌ی XSX بازی ندارید.

مامور 47 با چند مدل کیف و لباس و کت و شلوار قرمز در بازی هیتمن 3

بازی Hitman III هم توسط استودیو IO Interactive ساخته می‌شود و هم خود این شرکت وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد. دقیقا به همین دلیل با رفتار حرفه‌ای و جذاب شرکت IO Interactive شما برای تجربه‌ی نسخه‌های نسل ۹ بازی نیازی به خرید مجدد آن ندارید. در حقیقت هرکس که نسخه‌ی PS4 بازی را بخرد، عملا نسخه‌ی پلی استیشن 5 سونی را هم خریداری کرده است. هر شخصی هم که «هیتمن 3» را برای ایکس باکس وان تهیه کند، آن را به‌صورت رایگان روی ایکس باکس سری ایکس در اختیار دارد. البته بازی هیتمن 3 برای گوگل Stadia و کامپیوترهای شخصی هم عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی تایید کردند که «هیتمن 3» در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ۱۳۹۹) از راه می‌رسد. گیمرهای علاقه‌مند نیز هم‌اکنون می‌توانند به پیش‌خرید نسخه‌های عادی و Deluxe بازی بپردازند. فراموش نکنید که خریداری نسخه‌ی دیلاکس به شما لباس‌های جذاب و آیتم‌های متفاوتی را می‌دهد. همچنین آلبوم موسیقی متن، پشت صحنه‌ی ساخت بازی و آرت‌بوک اثر هم در نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی دیلاکس موجود هستند.

سازندگان یک بار دیگر روی این نکته تاکید کردند که تازه‌ترین «هیتمن» یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی است و برخلاف دو قسمت قبلی مجموعه، شامل مراحل آنلاین نمی‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده