نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹

Surgeon Simulator 2 در جریان گیمزکام 2020 منتشر شد

دنباله بازی شبیه‌ساز جراحی Surgeon Simulator 2 در جریان افتتاحیه گیمزکام 2020 و با حضور غیرمنتظره کریستوفر لوید بازیگر فیلم‌های Back to the Future منتشر شد.

مراسم Gamescom Opening Night Live میزبان چند اتفاق غیرمنتظره و غافلگیر کننده بود که از جمله‌ی این موارد می‌توان به حضور کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) بازیگر فیلم‌های Back to the Future (بازگشت به آینده) اشاره کرد. وی که در نقش دکتر براون (Doc Brown) در این مراسم حاضر شده بود، پیام مهمی را با خود به همراه داشت و آن هم انتشار بازی Surgeon Simulator 2 برای پلتفرم پی‌سی بود.

نسخه جدید بازی Surgeon Simulator 2 همانند قسمت اول پازل‌ها و معماهای عجیب و غریبی را با خود به همراه دارد که باید درخلال تکمیل عمل‌های جراحی از آن‌ها عبور کنید. استودیوی بوسا (Bossa Studios) به‌عنوان سازنده‌ی این مجموعه اینبار حالت چند نفره را نیز به این بازی اضافه کرده که از حداکثر ۴ بازیکن به‌صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید به همراه دوستان و هم تیمی‌های خود عمل‌های جراحی را با هم انجام دهید.

دانلود از آپارت

Surgeon Simulator 2 به‌صورت انحصاری برای فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده و با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

اما این تنها سورپرایزی نبود که ما در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live با آن مواجه شدیم؛ اولین نگاه به نسخه جدید Dragon Age، بسته الحاقی Ancient Gods بازی Doom Eternal و معرفی ویژگی‌های جدید بازی Crash 4 از جمله مهم‌ترین اخباری بود که در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ مطرح شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده