نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸

The Sims 4 بسته الحاقی Journey to Batuu را با محوریت Star Wars دریافت می‌کند

در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 از بسته الحاقی جدید Star Wars: Journey to Batuu برای بازی The Sims 4 رونمایی شد.

در خلال مراسم افتتاحیه رویداد Gamescom 2020 موسوم به Opening Night Live از محتوای جدید بازی The Sims 4 به نام Star Wars Journey to Batuu رونمایی شد. چهره‌های متعدد و شناخته شده‌ای از دنیای Star Wars در بسته الحاقی جدید بازی The Sims 4 به دنیای این بازی حمله‌ور خواهند شد. این برنامه شامل حضور شخصیت‌های مختلفی از مجموعه جنگ ستارگان در دنیای سیمز خواهد شد که در این ویدیو به طور ویژه به Kylo Ren و Rey اشاره می‌شود.

دانلود از آپارات

علاوه بر این، آیتم‌های مختلفی در اختیار کاربران این بازی قرار گرفته که می‌توان به وسیله‌ی آن، خانه‌هایی با حال و هوای Star Wars را در بخش‌های اصلی Sims ایجاد کرد. ضمن این که بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های اسطوره‌ای دنیای استاروارز را با تکمیل چالش‌های مربوطه دریافت کرده و از ابزارهایی مانند لایت استیبرها و استارفایترها در دنیای سیمز 4 استفاده کنند. بسته Journey to Batuu برای عرضه در تاریخ هشتم سپتامبر (۱۸ شهریور) برنامه ریزی شده است. پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز (از طریق استیم و اوریجین) این بسته را دریافت می‌کنند.

رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 موسوم به Opening Night Live هم‌اکنون در جریان است. جدیدترین اخبار و تریلرهای این رویداد را با زومجی دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده