نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

بازی Unknown 9: Awakening با انتشار یک تریلر در گیمزکام ۲۰۲۰ معرفی شد

در حاشیه مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰، از بازی Unknown 9: Awakening با انتشار یک تریلر سینمایی جذاب معرفی شد که قرار است برای پی سی و کنسول‌های نسل بعد منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان افتتاحیه گیمزکام 2020 از بازی جدید و داستان محوری به‌نام Unknown 9: Awakening رونمایی شده است. این بازی با انتشار یک تریلر سینمایی جذاب معرفی شد که در طول آن شاهد آشنایی با محیط بازی و شخصیت اصلی بودیم که ظاهرا دارای قدرت‌هایی است و درواقع در تریلر شاهد نمایش بخشی از آن هستیم. بازی Unknown 9: Awakening قرار است در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و همچنین کامپیوتر منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Unknown 9: Awakening داستان هارونا را دنبال می‌کند که در خیابان‌های کلکته هند و با دیدگاهی از مرگ خودش بزرگ شده است. هارونا در تلاش است تا توانایی ذاتی مرموزی که دارد، را بفهمد و درک کند. خیلی زود یک نفر به‌عنوان مرشد قرار است به هارونا کمک کند تا این قدرت را بهبود ببخشد و به بعد مرموز و پنهان The Fold دسترسی پیدا کند که باعث می‌شود ماجراجویی او در قلمرویی جدید و مرموز با رازهایی ناشناخته ادامه پیدا کند..


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده