// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory اعلام شد

شرکت نینتندو در قالب یک ویدیوی کوتاه از رویداد Nintendo Direct، تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو به‌تازگی یک ویدیو از رویداد Nintendo Direct منتشر کرد که در آن اطلاعاتی در مورد بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را به اشتراک گذاشته است که یکی از آن‌ها تاریخ انتشار این بازی است. این بازی به بازیکن این امکان را می‌دهد تا صحنه‌های کلیدی و خاطره‌انگیز مجموعه Kingdom Hearts را با رنگ و لعابی تازه تجربه کند و از باس فایت‌های جدید هم لذت ببرد.

همچنین محتوای داستانی بیشتری هم که حول شخصیت Kairi جریان دارد، در این بازی وجود دارد. می‌توانید ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای را که گیم‌پلی و تاریخ انتشار بازی را نشان می‌دهد، از این لینک تماشا کنید. تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory برابر است با ۱۳ ماه نوامبر (۲۳ آبان) که قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. این تاریخ انتشار پیش‌تر نیز لو رفته بود و خبر آن را در زومجی مطالعه کردید.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در حال حاضر برای پیش‌خرید به قیمت ۵۹.۹۹ دلار موجود است. می‌توانید نخستین جزئیات داستان و گیم‌پلی بازی را که پیش‌تر در زومجی منتشر شد، از این لینک مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده