نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

بازی The Last Campfire از Hello Games امروز منتشر می‌شود

بازی جدید و ماجراجویانه The Last Campfire از استودیوی هلو گیمز، امشب و به شکل غیرمنتظره‌ای برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی، ایکس‌باکس وان و سوییچ منتشر خواهد شد.

استودیوی بازی‌سازی هلو گیمز (Hello Games) که بیشتر با بازی محبوب No Man’s Sky شناخته می‌شود طی چند سال گذشته و در سکوت خبری مشغول پیشبرد پروژه جدید خود بوده است. بازی The Last Campfire که اولین‌بار در رویداد The Game Awards سال ۲۰۱۸ معرفی شد، یک رویکرد کاملاً جدید برای تیم توسعه‌ دهندگان این شرکت محسوب می‌شود. The Last Campfire یک بازی ماجراجویانه و معمایی است که روی دو عامل گشت‌و‌گذار در دنیای بازی و همچنین حل پازل‌های مختلفی که بر سر راه بازیکن قرار می‌گیرد، تمرکز دارد. شان موری (Sean Murray) از استودیوی هلو گیمز در ویدیوی جدیدی که در ارتباط با این بازی منتشر شده، توضیحاتی را در خصوص سبک گیم‌پلی آن ارائه می‌کند.

دانلود از آپارات

اما نکته‌ی دیگری که در خصوص بازی جدید The Last Campfire حائز اهمیت است، به تاریخ انتشار آن مربوط می‌شود. قبل از انتشار این ویدیو، تنها از عبارت «تابستان ۲۰۲۰» برای معرفی زمان عرضه این بازی استفاده می‌شد؛ تا اینکه یک روز قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه گیمزکام 2020 خبر انتشار بازی اعلام شده است. لذا امشب و به شکل غیرمنتظره‌ای شاهد عرضه بازی The Last Campfire برای پلی ‌استیشن 4، پی‌سی، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ خواهیم بود.

قرار است در این بازی پازل‌های متعددی وجود داشته باشد و هدف سازندگان این است که هر یک از پازل‌ها، حس‌وحال متفاوتی داشته داشته باشد. آن‌ها نمی‌خواهند چینش پازل‌ها به سبک همیشگی از آسان به سخت مرتب شده باشد، بلکه می‌خواهند هریک از آن‌ها حس متفاوتی داشته باشد. به‌گفته‌ی طراح ارشد بازی یعنی استیون برگس، این بازی شبیه «ترکیبی از همه‌ی انواع پازل‌های منطقی» به‌نظر می‌رسد.

گیم پلی بازی The Last Campfire

در هر حال این غافلگیری خوشحال کننده‌ای بود که دیشب توسط توسعه‌دهندگان استودیوی هلوگیمز اعلام شد. اگر به هر نحوی به تجربه بازی‌های ماجراجویی و معمایی علاقه‌مند هستید، این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. جلوه‌های تصویری خاص و چشم نواز بازی نیز از مشخصه‌های همیشگی بازی‌های استودیوی هلو گیمز است. پست جدید وبسایت PlayStation Blog تصاویر تازه‌ای از محیط بازی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

شان موری در ویدیوی مذکور جزئیاتی از کاراکترهای بازی و سایر اتفاقاتی که در مسیر ماجراجویی خود با آن‌ها برخورد خواهید کرد را تشریح می‌کند. شاید زمانی‌که مخاطبان این بازی را برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ مشاهده کردند، توجه آن‌ها نسبت به آن جلب نشده باشد؛ اما سابقه‌ی استودیوی هلوگیمز در طراحی این سبک از بازی‌های ویدیوی و همچنین تصاویر جالبی که از محیط بازی منتشر شده، وعده‌ی تجربه متفاوت و لذت بخشی را می‌دهد.

بنابر اعلام غیرمنتظره توسعه‌دهندگان The Last Campfire، این بازی امروز ۲۷ اوت (۶ شهریور) منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو هلو گیمز چیست؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده