نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸

بازی موبایل The Witcher: Monster Slayer معرفی شد

این بازی موبایل حال‌وهوایی مثل Pokemon Go خواهد داشت، با هیولاهای دنیای ویچر.

درحالی‌که کمتر از سه ماه تا انتشار جدیدترین محصول استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی بازی Cyberpunk 2077 باقی مانده، در جدیدترین اخبار بازی شاهد معرفی بازی موبایل ویچر (The Witcher) از طرف این شرکت هستیم؛ اثری که البته توسط استودیوی اصلی سی‌دی پراجکت رد تولید نمی‌شود و استودیو Spokko طراحی آن‌را برعهده دارد که در سال ۲۰۱۸ توسط این شرکت برای تولید بازی‌های موبایل خریداری شده بود.

بازی The Witcher: Monster Slayer محصولی Free to Play خواهد بود که تا آخر امسال برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود و دنیای ویچر را از زاویه‌ای دیگر به طرفداران آن نشان می‌دهد. بازی شباهت زیادی به آثاری چون پوکمون گو (Pokemon Go) دارد و مخاطبان با گشت‌وگذار در شهر می‌توانند ازطریق GPS و قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) با دنیای بازی ارتباط برقرار کنند و به جستجوی مناطق مختلف رفته و با هیولاهای مرگبار به مبارزه بپردازند؛ هیولاهایی که تنوع خیلی بالایی هم دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان این بازی موبایل به قبل از ماجراجویی‌های شخصیت محبوب این مجموعه یعنی گرالت (Geralt of Rivia) مربوط می‌شود و قابلیت‌های مختلفی مثل تعقیب هیولاهای جدید و قدیمی و مطالعه روی ویژگی‌های مختلف آن‌ها را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد و حتی با ساعات روز و حالات آب‌وهوا نیز در ارتباط خواهد بود؛ به این معنی که نوع آب‌وهوای محل زندگی شما در لحظه‌ی انجام بازی و همین‌طور روز یا شب بودن زمان بازی می‌تواند به شما در شکست دادن راحت‌تر بعضی هیولاها کمک کند.

امکان ساختن مواردی مثل معجون، تله و آیتم‌های انفجاری نیز در بازی وجود دارد و المان‌های نقش‌آفرینی مخصوصی هم برای آن در نظر گرفته شده که اجازه‌ی ارتقای سطح کاراکتر را به بازیکن می‌دهند. همچنین مأموریت‌های متنوعی هم برای بازی طراحی شده تا آن‌را از یک اثر ساده و بی‌هدف دور کند و عمق بیشتری به این محصول جذاب بدهد.

دانلود ویدیو از آپارات

سی‌دی پراجکت رد توانست با عرضه‌ی بازی ویچر 3 یکی از موفق‌ترین آثار این نسل را ارائه دهد و اکنون باید دید Spokko با این محصول خود در دنیای موبایل به چه جایگاهی می‌رسد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده