// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

رویداد مینی دایرکت نینتندو با محوریت بازی های ترد پارتی برگزار شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی، نینتندو ۱۲ بازی ترد پارتی از جمله Kingdom Hearts Melody of Memory ،Just Dance 2021 و Captain Tsubasa را به‌نمایش گذاشت.

چندی پیش بود که جف گراب، خبر از یک نینتندو دایرکت در انتهای این هفته داده بود و احتمال می‌رفت که شاهد یک نینتندو دایرکت مینی دیگر از سوی نینتندو با محوریت بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ باشیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، رویداد نینتندو دایرکت مینی شرکت نینتندو ساعاتی پیش پخش شد و شاهد نمایش ۱۲ بازی مختلف بودیم که در آینده در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به مجموعه Just Dance، در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) می‌توانند بازی Just Dance 2021 را در حالی تجربه کنند که دارای ۴۰ آهنگ جدید است. همچنین می‌توانید این بازی را به‌صورت کوآپ هم درکنار دوستان خود تجربه کنید. در ادامه، کاربران بازی‌های رایگان و آنلاین هم می‌توانند World of Tanks Blitz را هم‌اکنون تجربه کنند. تیم سازنده بیش از ۳۵۰ وسیله نقلیه مختلف و متنوع را در جهان بازی خود قرار داده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ای کامل و هیجان‌انگیز را کسب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که بعضی از تانک‌های طراحی شده، برگرفته از تانک‌هایی است که توسط مهندسین معروف و مطرح ساخته شده است.

اگر تا قبل از تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۹ سپتامبر) وارد بازی شوید، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد. Kingdom Hearts Melody of Memory یکی دیگر از بازی‌هایی بود که در جریان رویداد نینتندو دایرکت معرفی شد. برخلاف سه‌گانه قبلی، نسخه Melody of Memory یک بازی ریتمیک و کاملا متفاوت با گذشته است. دراین نسخه کاراکترهای دیزنی (باتوجه‌به مرحله مورد نظر، شخصیت‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنید) در نقش شخصیت‌های مهمان خواهند بود و شما را در مرحله‌ای که هستید، کمک می‌کنند.

نبرد زورو و ایچیگو در بازی Jump Force

کاربران علاقه‌مند به بای‌های پازل محور هم در تاریخ ۱۸ آذر ماه (هشت دسامبر) بازی Puyo Puyo Tetris 2 را تجربه کنند. نسخه نینتندو سوییچ، دارای تمامی حالت‌های بازی اصلی درکنار یک حالت Versus است که Puyo Puyo را در مقابل Tetris قرار می‌دهد. همچنین تیم سازنده یک Party Mode با آیتم‌های متنوع درکنار حالت Adventure برای بازیکنان درنظر گرفته است. حالت ماجراجویی بازی همان بخش داستانی است که اعلام شده داستانی جدیدی را روایت می‌کند.

درکنار تمامی موارد کرده شده، Taiko No Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack را می‌توان یک بازی متفاوت دانست. درواقع، Taiko No Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack یک کالکشن است که از دو نسخه متفاوت Taiko No Tatsujin تشکیل شده است. دراینجا بازیکن در نقش قهرمانی قرار می‌گیرد که به آینده سفر می‌کند تا جلوی نابودی زمین به‌خاطر یک اتفاق تصادفی را بگیرد. البته اشاره کنم که Taiko No Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack دارای المان‌های بازی‌های ریتمیک است و سازنده از ۱۳۰ آهنگ مختلف برای سرگرم کردن کاربران استفاده کرده است. بازی ذکر شده در زمستان عرضه می‌شود.

در جریان بازی Big Rumble Boxing: Creed Champions، بازیکنان می‌توانند در نقش راکی بالبوئا، ادونیس کرید و ویکتور دراگو، به مبارزه با رقا بپردازند. بازی دارای بخش داستانی مخصوص‌به خود است و اعلام شده که در بهار ۲۰۲۱ در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در گذشته اعلام شده بود که نسخه دیلاکس ادیشن بازی Jump Force برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود که دارای تمامی کاراکترهای سیزن پس اول بازی است. ازاین‌رو در رویداد نینتندو دایرکت تریلر جدیدی از بازی منتشر و اعلام شد که جمعه هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاراکترهای بازی Final Fantasy Crystal Chronicles Remaster در حال استراحت زیر درخت

در ادامه، بازی Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered Edition فردا ۶ شهریور ماه روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازیکنان در این بازی می‌توانند انتظار سیاه‌چاله‌های چالش‌برانگیز و سلاح‌های قوی و کارآمد باشند. همچنین بازی دارای یک حالت کوآپ است که می‌توانید آن را درکنار دوستان خود تجربه کنید. Collection of SaGA Final Fantasy Legend برای اولین‌بار در اختیار کاربران گیم‌بوی قرار گرفت و حال، در تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۵ دسامبر) کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند نسخه بهبود یافته یا به اصطلاح ریمستر شده Collection of SaGA Final Fantasy Legend را روی کنسول هیبریدی خود تجربه کنند. بازیکنان با دریافت آیتم‌های جدید و ورود به سیاه‌چاله‌های مختلف، می‌توانند دشمنان خود را سلاخی کرده و پاداش‌های مختلفی را کسب کنند.

Captain Tsubasa: Rise of New Champions هم جزو بازی‌هایی بود که در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی، نمایش مخصوص‌به خود را داشت. این بازی در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) عرضه می‌شود. بازیکنان در جریان بخش داستانی با دو تجربه‌ی متفاوت روبه‌رو می‌شوند. تجربه‌ی اول آن‌ها را در نقش سوباسا اوزارا قرار می‌دهد و تجربه‌ی دوم، در نقش کاراکتر شخصی‌سازی شده‌ای قرار می‌گیرید که به‌عنوان یک قهرمان جدید از او یاد می‌شود.

علاقه‌مندان به بازی‌های Minecraft Dungeons، در ماه سپتامبر می‌توانند منتظر عرضه بسته الحاقی Creeping Winter باشند. دراین‌میان اشاره کنم که برای تجربه این بسته الحاقی، باید بازی اصلی را حتما خریداری کرده باشید و Creeping Winter هم به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسد. در انتها، استودیو هارمونیکس، سازنده‌های Rock Band، بازی جدید خود با نام Fuser را به‌نمایش گذاشتند. در جریان بازی Fuser بازیکنان می‌توانند هدایت موسیقی را برعهده گرفته و کارهای مختلفی را انجام دهند. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه Fuser اعلام نشده است و تنها مشخص شده که در پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. 

سوباسا در حال شوت زدن در Captain Tsubasa: Rise of New Champions

در انتها می‌توانید ویدیو رویداد نینتندو دایرکت مینی را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده