// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱

حجم به‌روزرسانی روز اول بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده از بازی Marvel’s Avengers، بازیکنان برای تجربه بازی نیاز به یک به‌روزرسانی حجیم در روز اول انتشار بازی هستند.

براساس اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شد، دارندگان پلی‌استیشن 4 برای نصب بازی Marvel’s Avengers به ۹۰ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهند داشت که این حجم با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است. با این وجود به‌روزرسانی روز اول بازی حداقل برای دارندگان نسخه فیزیکی بازی نیز حجم قابل ‌توجه‌ای است.

براساس آخرین اخبار بازی، در یک وبلاگ جدید، استودیوی Crystal Dynamics (کریستال داینامیکس) اعلام کرد که حجم این به‌روزرسانی ۱۸ گیگابایت خواهد بود. این به‌روزرسانی همراه‌ با اصلاحات معمول و تنظیمات مربوط‌به بازخوردهای بازیکنان از نسخه بتا است. همچنین این به‌روزرسانی زبان‌های مختلف و محلی را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. متاسفانه، حتی اگر به‌صورت آنلاین بازی نکنید، این به‌روزرسانی اجباری خواهد بود.

آیرون من در حال مبارزه در بازی Marvel’s Avengers

این به‌روزرسانی در فایل دانلود صاحبان نسخه دیجیتالی قرار خواهد گرفت که نکته خوبی است. البته هنوز مشخص نیست این به‌روزرسانی در زمان پری لود بازی و پیش از انتشار آن قابل دریافت است یا اینکه تا پیش از عرضه رسمی در دسترس نخواهد بود. سرورها بازی نیز در اول سپتامبر (۱۱ شهریور) و همزمان برای دارندگان نسخه‌ی Deluxe Edition بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا روانه بازار شود و در اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد انتشار این بازی روی پلی‌ استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس خواهیم بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده