نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

سه کنسول ایکس باکس وان ایکس جدید با طرح فیلم Wonder Woman 1984 معرفی شد

مایکروسافت از سه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس جدید با الگوبرداری از Wonder Woman 1984 رونمایی کرده که دو مدل با اهداف خیرخواهانه به حراج گذاشته شده و یک مورد به قید قرعه به هواداران اهدا می‌شود.

دی‌سی فندام (DC FanDome) جدیدترین رویداد مجازی اخیر بود که شنبه‌ی این هفته از فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی متعددی رونمایی کرد. در زمینه بازی‌های ویدیویی، شاهد نمایش دو بازی جدید از دنیای DC به نام‌های Suicide Squad: Kill the Justice League و Batman: Gotham Knights بودیم که به ترتیب توسط استودیوهای راک‌استدی (Rocksteady) و برادران وارنر (WB Montreal) توسعه داده می‌شوند.

اما درکنار این موارد، تریلر اصلی فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 نیز نمایش داده شد. مایکروسافت نیز به مناسبت همین رویداد، سه مدل جدید از ایکس‌باکس وان ایکس را با مضامین الهام گرفته از این فیلم رونمایی کرده که طرفداران می‌توانند یکی از آن‌ها را برنده شوند.

اولین مدل از کنسول‌های معرفی شده، با الگوبرداری از زره طلایی رنگی که واندر وومن (Wonder Woman) در این فیلم به تن می‌کند، به یک روکش طلای ۲۴ عیار مزین شده است. این کنسول زیبا و ارزشمند به‌طور کلی به‌صورت دست ساز طراحی شده و یک تاج عقاب را به همراه لوگوی سه‌بعدی Wonder Woman 1984 روی بدنه خود می‌بیند. مایکروسافت این مدل منحصر‌به‌فرد از کنسول‌های خود را با اهداف خیرخواهدانه به حراج می‌گذارد. در متن اعلامیه‌ای که در این خصوص منتشر شده می‌خوانیم:

باندل طلایی ایکس باکس وان ایکس Wonder Woman 1984

«این کنسول طلایی، با هدف کمک به کمپین Together for Her که نخستین بار با پروژه Africa Outreach شارلیز ترون (Charlize Theron) آغاز شده و توسط سازمان خدمات بشردوستانه CARE حمایت می‌شود، به حراج گذاشته خواهد شد. این سازمان با همکاری بنیاد صنعت سرگرمی (Entertainment Industry Foundation) در جهت همبستگی با زنان و دختران سرتاسر جهان و جمع‌آوری منابع جهت مقابله با خشونت‌های خانگی در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت می‌کند.»

دومین مدل که احتمالاً پرزرق و برق ترین مدل نیز در نظر گرفته می‌شود، دارای بدنه‌ای با الگوی پوست مار و پوششی از خز مصنوعی پلنگ است که از شخصیت چیتا (Cheetah) یا همان باربارا مینروا (Barbara Minerva) الهام گرفته است. چیتا شخصیت منفی اصلی داستان Wonder Woman 1984 است.

باندل چیتا ایکس باکس وان ایکس برای Wonder Woman 1984

اما آخرین مدل از ایکس‌باکس وان ایکس، بدنه‌ای به رنگ نارنجی روشن دارد که به همراه یک طناب مخصوص که از کمند حقیقت (Lasso of Truth) واندر وومن الگوبرداری شده، عرضه می‌شود. لوگوی Wonder Woman در قسمت بالایی کنسول حک شده و رنگ بندی آن بسیار روشن است. این مورد همان مدلی است که طرفداران می‌توانند شانسی برای برنده شدن آن داشته باشند.

باندل واندر وومن کنسول ایگس باگس وان ایکس برای Wonder Woman 1984

برای این منظور، کافی است توییتی که در این لینک قرار گرفته را لایک یا بازنشر کنید. مایکروسافت توضیحات جدیدی را در بخش T’s&C’s خود اضافه کرده که در آن نوشته شده: «توجه داشته باشید که همه این مدل‌ها تنها جنبه نمایشی و تزئینی دارند ولی درکنار آن یک مدل استاندارد از کنسول نیز اهدا خواهد شد.»

شما می‌توانید در ادامه به لینک مشاهده تریلر جدید Wonder Woman 1984 نیز دسترسی داشته باشید.

تماشا تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984 در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده