نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

انتشار تریلر رونمایی از NHL 21؛ بازگشت Alex Ovechkin به تصویر جلد بازی

اخیراً اولین ویدیوی رونمایی از بازی NHL 21 استودیوی EA Sports منتشر شده که الکساندر اوچکین، وینگر Washington Capitals را مجدداً روی کاور خود می‌بیند.

نخستین ویدیوی رونمایی از بازی NHL 21، کمتر از دو دقیقه به طول می‌انجامد ولی در همین مدت زمان کوتاه نکات مهمی را از تغییرات و مشخصات جدیدترین قسمت از سری National Hockey League مشخص می‌کند. اول از همه به نظر می‌رسد که این بازی همچنان رویکرد سری NHL را در بیان روایت داستانی بازی از زبان اشخاص ادامه داده و بازیکنان مسیر پیش روی خود را رقم خواهند زد. در این تریلر الکساندر اوچکین (Alex Ovechkin) ماجرای دوران حرفه‌ای جالب و منحصربه‌فرد خود را بازگو کرده و میراثی که از خود برای هاکی به جا گذاشته را نمایش می‌دهد.

دانلود از آپارات

اما چیزی که تمرکز روی این رویکرد را در خصوص تجربه بازی‌های NHL حائز اهمیت می‌کند، تأثیر آن روی حالت محبوب و قدیمی Be A Pro است که چند سالی است آپدیت بزرگی را دریافت نکرده است. در پایان این ویدیو و قبل از نمایش کاور نسخه special edition بازی NHL 21 نمای کوتاهی از یک بازیکن ناشناس که در اتاق رختکن الکساندر اوچکین حضور داشته نشان داده می‌شود که احتمالاً به بازیکن ساختگی کاربران در بخش Be A Pro ارتباط دارد. بعد از انتشار این ویدیو، صفحه NHL 21 در وبسایت EA تأیید کرده که بخش Be A Pro تغییرات گسترده‌ای را به خود خواهد دید.

گیم پلی بازی NHL 21

براساس توضیحات EA:

«تجربه جدید بخش Be A Pro  امکان تجربه زندگی یکی از ستارگان NHL را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد. در این قسمت به داستان زندگی این افراد چه در زمین مسابقه و چه در زندگی شخصی پرداخته شده و از زمان آغاز دوران حرفه‌ای اشخاص تا رسیدن به ترکیب نخست تیم‌ها و تبدیل شدن به بهترین بازیکن لیگ را شامل می‌شود.»

شان رامیاسین (Sean Ramjagsingh) تهیه کننده سری NHL در نشست خبری خود می‌گوید: «حالا دیگر مدتی هست که جامعه‌ی بازیکنان مجموعه NHL خواستار تقویت تجربه بخش Be A Pro بوده‌اند. بخشی که مخاطبان این بازی‌ها را در نقش ستارگان محبوب خود در رقابت‌های NHL  همچون Alex Ovechkin قرار می‌دهد.»

«داستان زندگی حرفه‌ای و شخصی الکس، این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا نسل جدید گیم‌پلی بازی‌های EA SPORTS NHL  را با NHL 21  به واقعیت تبدیل کنیم.»

بازیکن پست دروازه در بازی NHL 21

در دیگر قسمت‌هایی که در این تریلر به نمایش گذاشته شد، شاهد حرکات اختصاصی و ویژه‌ی بازیکنانی مانند Artemi Panarin، Nikita Kucherov و Andrei Svechnikov بودیم که علاوه‌بر اضافه شدن این حرکات به مجموعه‌ی این بازی، ابزارها و مهارت‌های بازیکن نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

معمولاً هر سال در مراسم‌های بزرگی که ماه ژوئن انجام می‌شد، از قسمت‌های جدید سری NHL نیز رونمایی می‌شد. اما امسال به‌دلیل بحران شیوع ویروس کرونا زمانبنئی مسابقات لیگ همانند بسیاری از رقابت‌های ورزشی دیگر به تعویق افتاده و این امر موجب تأخیر در رونمایی از NHL21 شد.

استودیوی EA ونکوور در نامه‌ای که خطاب به بازیکنان این مجموعه منتشر کرده بود، اعلام کرد که توسعه‌دهندگان EA 21 ادامه روند ساخت این بازی را به‌صورت دورکاری دنبال کرده و در نتیجه تاریخ انتشار آن از سپتامبر تا ماه اکتبر به تعویق افتاد.

در ادامه می‌توانید به تصاویری از گیم‌پلی بازی نگاهی داشته باشید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده