نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

تریلر گیم پلی Star Wars Squadrons در مراسم افتتاحیه گیمزکام 2020 پخش می‌شود

جف کیلی ازطریق اکانت توییتر خود اعلام کرده که الکترونیک آرتز در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Star Wars: Squadrons را به نمایش خواهد گذاشت.

باوجود اینکه در طول تابستان امسال شاهد لغو رویدادهای بزرگی مانند  E3 2020 بودیم، مراسم افتتاحیه Opening Night Live از رویداد گیمزکام 2020 همچنان به قوت قبل به رونمایی از بازی‌های بزرگ و پرطرفدار خواهد پرداخت. جف کیلی (Geoff Keighley) هفته گذشته اعلام کرد که به مرور زمان، بازی‌هایی که در جریان Opening Night Live به نمایش گذاشته خواهند شد را معرفی می‌کند. در همین راستا توییت جدیدی در اکانت شخصی کیلی منتشر شده که حضور  Star Wars: Squadrons از الکترونیک آرتز و استودیوی موتیو (Motive) را در این برنامه تأیید می‌کند.

جف کیلی در پیام توییتری خود می‌نویسد:

«روز پنج‌شنبه، نمایش جدیدی از بازی Squadrons سری Star Wars در افتتاحیه گیمزکام 2020 خواهیم داشت.»

نمایی از گیم پلی بازی  Star Wars: Squadrons

اولین باری که نمایی از گیم‌پلی بازی Squadrons به نمایش گذاشته شد، درست بعد از رونمایی بازی در ماه ژوئن بود که در خلال رویداد دیجیتالی EA به نام EA play Live صورت گرفت. اما از آن زمان به این سمت، الکترونیک در ارتباط با این بازی سکوت اختیار کرده و هیچگونه اطلاعاتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است.

از طرفی سونی و مایکروسافت در این مدت بازی‌های متعددی را برای پلتفرم‌های نسل نهمی خود به نمایش گذاشته‌اند و باتوجه به اینکه اکثر بازی‌هایی که امسال به بازار عرضه می‌شوند روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز قابل استفاده خواهند بود، انتظار می‌رود در Opening Night Live شاهد نمایش تصاویری از پورت نسل جدید Star Wars: Squadrons باشیم.

تصویری از داخا کابین یک سفینه فضایی در بازی  Star Wars: Squadrons

بعد از عملکرد ناامیدکننده‌ی الکترونیک آرتز در استفاده از آی پی Star Wars در بازی‌های سری Battlefront، انتظار می‌رود در Squadrons شاهد یک تغییر رویکرد کلی در نحوه‌ی ارائه‌ی تجربه گیمینگ در دنیای جنگ ستارگان باشیم. به‌ویژه در شرایطی که نخستین قرارداد این شرکت با دیزنی برای استفاده از این IP رو به اتمام بوده و عملکرد سری استار وارز در خارج از مجموعه‌ی Battlefront اهمیت بالایی پیدا کرده است.

البته EA بعد از انتشار نه چندان موفقیت آمیز بازی Battlefront II، اقدامات مثبتی مانند ارتقاء جلوه‌های بصری، حذف سیستم لوت باکس‌ها و انتشار بازی موفق Jedi: Fallen Order را در پیش گرفته و به‌نوعی به اصلاح و بهبود وجهه‌ آسیب دیده‌ی خود در ارتباط با مجموعه‌ی Star Wars پرداخت. اما بااین‌حال، انتظارات از بازی Squadrons بسیار بالا بوده و باید دید که آیا EA می‌توان اعتبار آسیب دیده‌ی این سری در مجموعه بازی‌های خود را جبران کند یا اینکه شرایط به نحو دیگری رقم خواهد خورد.

در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد دیجیتالی گیمزکام 2020 هستیم و چندی پیش اعلام شد که مایک شینودا وظیفه آهنگسازی این افتتاحیه را برعهده دارد. رویداد گیمزکام 2020 تا تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۰ اوت) ادامه خواهد داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده