// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

جدول فروش انگلستان؛ بازگشت Marvel's Spider-Man به جمع ۱۰ بازی پرفروش

با انتشار جدول فروش انگلستان در هفته منتهی به اول شهریور ماه، مشخص شده که بازی Marvel's Spider-Man به جمع ۱۰ بازی پرفروش این هفته اضافه شده است.

صدرنشینی Animal Crossing: New Horizons در دو هفته پیش تنها یک هفته پایدار بود و در جریان هفته گذشته، شاهد عرضه بازی EA Sports UFC 4 بودیم و در همان هفته اول انتشار هم صدر جدول را از آن خود کرد. این در حالی است که در هفته منتهی به اول شهریور ماه (۲۲ اوت)، بازی Animal Crossing: New Horizons مجددا راه رسیدن به صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را پیدا کرده است.

کاراکتر Animal Crossing: New Horizons ایستاده روبه‌روی خانه خود

طبق جدیدترین اخبار بازی، Animal Crossing: New Horizons در هفته منتهی به اول شهریور ماه در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. این در حالی است که بازی PGA Tour 2K21 که به‌تازگی روانه بازار شده، نتوانسته است بیشتر از انحصاری نینتندو سوییچ فروش داشته باشد و تنها موفق به کسب رتبه دوم شده است. در ادامه بازی EA Sports UFC 4 در رتبه سوم و بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه چهارم قرار گرفته‌اند. همچنین بازی Ghost of Tsushima هم در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Minecraft در رتبه ششم، FIFA 20 در رتبه هفتم و Grand Theft Auto V رتبه هشتم را از آن خود کرده‌اند. نکته جالب این است که بازی Marvel's Spider-Man مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر پیوسته است و رتبه نهم را از آن خود کرده است. در انتها هم بازی Ring Fit Adventure در جایگاه دهم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به اول شهریور ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Animal Crossing: New Horizonsصدر نشینی مجدد
۲-PGA Tour 2K21هفته اول انتشار
۳۱ EA Sports UFC 4از دست دادن صدر پس از یک هفته
۴۳Mario Kart 8 Deluxe-
۵۴Ghost of Tsushima-
۶۶Minecraft-
۷۵FIFA 20-
۸۷Grand Theft Auto V-
۹۲۰Marvel's Spider-Manبازگشت مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۰Ring Fit Adventure-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده