نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه موبایل بازی Fall Guys در حال توسعه برای عرضه در بازار چین است

بنابر اعلام دنیل احمد، کارشناس آنالیز صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی پرطرفدار و بتل رویال Fall Guys برای عرضه در پلتفرم موبایل در بازار چین در دست ساخت قرار دارد.

براساس پیام جدیدی که در اکانت توییتر دنیل احمد (Daniel Ahmad) آنالیزور شناخته شده‌ی صنعت بازی منتشر شده، استودیوی بازی‌ و سرگرمی Bilibili در کشور چین، حق نشر نسخه موبایلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در چین را از آن خود کرده است. بازی محبوب و پرسروصدای این روزها، اولین باز در تاریخ ۴ اگوست برای پلتفرم‌های پی سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شده و در مدت زمان اندکی به شهرت جهانی رسید.

دنیل احمد در ادامه به این نکته اشاره داشته که این اولین باری است که یک تأییدیه رسمی برای آغاز روند توسعه نسخه موبایلی این بازی مستقل و محبوب منتشر می‌شود. ضمن اینکه خبر آغاز فرایند توسعه این نسخه، قبل از اینکه در بازار غرب مطرح شود، اولین‌بار برای بازار چین معرفی می‌شود.

دانلود بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برای موبایل

علاوه‌بر این، توجه به این نکته نیز هائز اهمیت است که هم‌اکنون در بسیاری از فروشگاه‌های پلتفرم موبایل، شاهد سوء استفاده و کلاهبرداری شماری از کاربران با نمایش پاپ آپ‌هایی هستیم که پورت‌های تقلبی و نسخه‌های جعلی از این بازی را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌کنند. استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Fall Guys با اشاره به این پدیده در اکانت توییتر خود، به طرفداران هشدار داده که در حال حاضر هیچ نسخه پشتیبانه شده‌ای از این بازی برای موبایل وجود ندارد.

در این پیام توییتری نوشته شده:

«Fall Guys فقط و فقط برای پلی‌استیشن 4 و پی سی قابل دریافت است. هرگونه تبلیغاتی که برای نسخه موبایلی این بازی مشاهده می‌کنید، تقلبی و کلاهبرداری است. آن‌ها تنها ویدیویی از بازی را در پاپ آپ‌های موبایل نمایش داده و تظاهر به بازی کردن می‌کنند. حتی می‌توان نشانگر ماوس را روی صفحه مشاهده کرد.»

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برای موبایل

برای افرادی که هنوز فرصت آشنایی با بازی محبوب مدیاتونیک را نداشتند، باید گفت که موفقیت این بازی تاکنون بسیار چشمگیر بوده است. وقتی تنها در عرض ۲۴ ساعت ۱۲۰ هزار نفر به سرورهای بازی متصل شدند، Fall Guys به صدر جدول بازی‌های استیم صعود کرده و حتی از پورت پی‌سی بازی تحسین شده Horizon: Zero Dawn نیز عبور کرد. البته نمی‌توان از نقش حضور عالی این بازی در شبکه‌های اجتماعی در این امر چشم پوشی کرد. به‌طور مثال حساب توییتر Fall Guys اخیراً اعلام کرده که اگر توییت آن‌ها به یک میلیون بازنشر دست پیدا کند، تیم زرد را همینطور برای خنده به‌طور کلی حذف خواهند کرد.

در سایر اخبار مرتبط با بازی Fall Guys داشتیم که این بازی قبل از Devolver به ۱۰ ناشر دیگر نیز ارائه شده و توسط آن‌ها رد شده بود. می‌توان حس و حال این شرکت‌ها را با موفقیت خیره کننده این بازی متصور شد.

بازی فال گایز در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به دریافت نمره بسیار خوب ۸ شده است. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

«اگر به بازی های بتل رویال علاقه دارید، با امتحان نکردن چند دور از تجربه‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به خود ستم کرده‌اید. اما حتی اگر تا امروز هیچ‌کدام از بتل‌رویال‌ها شما را سرگرم نکرده‌اند، باز هم باید یک شانس به «فال گایز» بدهید تا در جهان رنگارنگ خود شما را مشغول رقابت در مینی‌گیم‌هایی بامزه کند.»


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده