// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

Marvel’s Avengers روی پلی استیشن 4 به ۹۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد

باتوجه‌به ویدیو جعبه گشایی Marvel’s Avengers توسط یک کاربر یوتیوب، این بازی روی پلی‌استیشن 4 به ۹۰ گیگابایت فضای خالی نیازمند خواهید بود.

بتای عمومی بازی Marvel’s Avengers به بسیار از گیمرهای دنیا این شانس را داد که قبل انتشار عنوان جدید استودیوی Crystal dynamics (کریستال) آن را تجربه کنند. بااین‌حال، باتوجه‌به نزدیک شدن به زمان انتشار بازی اطلاعات بیشتری از آن نیز منتشر می‌شود. به‌تازگی نیز با انتشار یک ویدیو اطلاعاتی جدیدی در رابطه با بازی منتشر شد.

حال در جریان آخرین اخباربازی، کانال یوتیوب The Relaxing End یک ویدیوی جعبه گشایی از نسخه‌ی Earth's mightiest edition از بازی Marvel’s Avengers را منتشر کرد که در آن نگاهی به محتویات و کاور بازی داشته است. در پشت کاور بازی مانند همه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن 4 اطلاعاتی درباره‌ی بازی و از همه مهم‌تر مقدار فضای مورد نیاز برای نصب بازی درج شده است. باتوجه‌به اطلاعات پشت جلد Marvel’s Avengers این بازی به ۹۰ گیگابایت فضا برای نصب احتیاج دارد. البته این نکته وجود دارد که این مقدار صرفا مقدار حجم بازی نیست بلکه میزان فضای آزادی که باید بازی را دانلود و نصب کنید نشان می‌دهد. شما می‌توانید ویدیوی این جعبه گشایی را در پاییم مشاهده کنید:

دانلود از آپارت

بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و همچنین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا روانه بازار شود و در اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد انتشار این بازی روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود.

Marvel’s Avengers نود گیگابایت فضا نیاز دارد


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده