نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱

سوامپ تینگ و بتمن در قسمت جدید Batman: Gotham Nights متحد می‌شوند

تصویری از قسمت ۱۷ سری کتاب کمیک Batman: Gotham Nights منتشر شده که نشان می‌دهد بتمن با سوامپ تینگ متحد می‌شود تا به مبارزه با اسکرکرو و شکست دادن او برود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱۷ سری کتاب کمیک Batman: Gotham Nights را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بتمن و سوامپ تینگ تصمیم گرفتند که در قسمت ۱۷ مجموعه Batman: Gotham Nights با هم متحد شوند؛ اقدامی که پیش از این، اصلا دیده نشده بود. هر دوی این قهرمانان، کینه بزرگی را نسبت به اسکرکرو دارند. بتمن هم در همین حین متوجه شده که تنها راه برای اینکه بتواند او را شکست دهد، این است که با سوامپ تینگ متحد شود. او تصمیم گرفت که در این همکاری، از چیزی که فکر می‌کرد امکانش وجود دارد، به سوامپ تینگ نزدیک شود. قبل از قسمت ۱۷ این مجموعه، اصلا مسیر اسکرکرو و سوامپ تینگ با هم برخورد نکرده بود. آرک این قسمت Harvest of Fear نامگذاری شده است.

خط داستانی از جایی آغاز می‌شود که بتمن چیزی را روایت می‌کند؛ او می‌گوید تنها چیزی که از آن می‌ترسد، این است که سم مخصوص اسکرکرو بر روی مردم تاثیر بگذارد. بتمن در این دوران متوجه شد که اسکرکرو یک نوع جدید و مرگبارتری از سم ترس خود را ساخته است. جاناتان کرین فرمول جدید خود را با استفاده از یک گیاه که به باتلاق‌ها تعلق دارد، ساخته است. همین گیاه باعث شده تا سم او خطرناک‌تر و اعتیاد‌آورتر از نسخه قبلی باشد. زمانی که بتمن در حال جستجو و بررسی باتلاق‌ها بود، توسط افراد اسکرکرو غافلگیر شد و توسط همین سم جدید، مسموم شد. بتمن به واسطه این سم نابود شد و تقریبا هم جان خود را از دست داد اما سرانجام سوامپ تینگ به نجات او آمد.

ادغام شدن بتمن با سوامپ تینگ

سوامپ تینگ توانست یک پادزهر به بتمن بدهد و او را نات دهد. سوامپ تینگ اینگونه درباره پادزهر گفت: «همان طبیعتی که سم‌ها را تولید می‌کند... می‌تواند... پادزهر را هم تولید کند». بتمن درباره عنصر جدیدی که اسکرکرو به فرمول خود اضافه کرده بود، توضیح داد و گفت که آزمایشگاه اسکرکرو در باتلاق قرار دارد. از طرف دیگر هم به این موضوع اشاره کرد که این شرور، اضافه و زائده‌های سم جدیدی را که تولید می‌کند، به درون همان باتلاق می‌فرستد. زمانی که بتمن در حال طراحی نقشه و قدم بعدی خود بود، به سوامپ تینگ گفت که هیچ چیز ندارد تا بتواند از خود در برابر سم اسکرکرو مراقبت کند و مطمئن نیست که قدم بعدی‌اش چه چیزی است.

سوامپ تینگ هم در مقابل اعلام کرد که او قرار نیست همینجوری دست روی دست بگذارد و اجازه دهد باتلاق بیش از پیش مسموم شود. به همین ترتیب، در لحظه، ایده‌ای به ذهن بتمن رسید و متوجه شد که آنها چطور می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. در آخرین بخش این خط داستانی ما شاهد این هستیم که بتمن به سراغ اسکرکرو رفته تا او را شکست دهد؛ آن هم در حالی که از سوامپ تینگ به عنوان یک لباس بدلی استفاده کرده تا از خود در برابر آن سم مرگبار محافظت کند. از آنجایی که بتمن از سوامپ تینگ به عنوان پوشش خود استفاده کرده بود، سوامپ تینگ هم مقدار زیادی از پادزهر را به خون بتمن تزریق کرد تا از او محافظت کند. بتمن حالا دیگر می‌توانست اسکرکرو را با خیال راحت شکست دهد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده