نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

کارگردان بازی Gotham Knights از علت تصمیم نویسندگان آن برای کشتن بتمن می‌گوید

کشته شدن بتمن در بازی Gotham Knights دلیل خاص خود را داشته و با حال و هوای این دنیا در ارتباط است.

روز گذشته پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام جدیدترین بازی مرتبط با بتمن با نام شوالیه های گاتهام (Gotham Knights) معرفی شد؛ اثری از شعبه‌ی مونترال برادران وارنر که البته بتمن در آن حضوری نخواهد داشت و ماجراهای بازی پیرامون خاندان بتمن و همکاران او خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد کشته شدن بتمن را درون خود بازی به‌دست می‌آوریم، ولی اکنون کارگردان بازی به صحبت در مورد دلایل این تصمیم توسط نویسندگان آن پرداخته است.

پاتریک ردینگ با اشاره به حذف شخصیت بروس وین/بتمن می‌گوید: «ما قصد داشتیم هرگونه احساس اطمینان و امنیت را از دنیای بازی بگیریم، بنابراین به‌سراغ حذف بروس وین رفتیم؛ کسی که در طول ۱۵ سال در قالب بتمن به ایفای نقش پرداخته بوده و شهر گاتهام را در امنیت نگه داشته و در این مدت شبکه‌ای از همکاران و دستیاران نیز برای خود تدارک دیده بود. دراین‌میان ناگهان چنین قهرمانی از بین می‌رود و اکنون این سؤال برای بازیکن‌ها پیش می‌آید که «چطور باید بدون حضور بتمن به دفاع از شهر بپردازم؟». این حس شک و تردید در جریان بازی همراه مخاطبان خواهد بود و حتی باعث می‌شود آن‌ها نگران کشته شدن شخصیت‌های مهم دیگری نیز در طول داستان باشند.»

پیام بتمن برای شوالیه های گاتهام در بازی Gotham Knights

البته با وجود تأکید روی کشته شدن بتمن و پیامی که او برای دستیاران خود یعنی نایت‌وینگ، بت‌گرل، رابین و رد هود به‌جای گذاشت تا بیش‌ازپیش به فکر حفظ گاتهام از شر افرادی چون مستر فریز (Mr. Freeze) باشند، ولی هواداران بتمن هنوز شک و تردیدهایی نسبت به واقعیت‌های پشت‌پرده در این بازی و کشته شدن قهرمان محبوب خود دارند و خیلی‌ها حدس می‌زنند موضوع به این سادگی هم نباشد.

بازی Gotham Knights با حضور شخصیت‌های دی سی کامیکس خط زمانی متفاوتی را نسبت به آثار راک استدی (Rocksteady) یعنی مجموعه‌ی Batman: Arkham دنبال می‌کند و ارتباطی با آن مجموعه نخواهد داشت؛ اثری که سال آینده با قابلیت بازی به‌صورت تک‌نفره یا Co-op دونفره برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. از طرف دیگر هم راک‌استدی روی اثر متفاوتی به‌نام Suicide Squad: Kill the Justice League کار می‌کند که در آنجا هم حداقل فعلاً خبری از بتمن نیست. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده