نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱

سازندگان Black Myth: Wukong درمورد محبوبیت اولین تریلر بازی صحبت می‌کنند

رئیس و مؤسس استودیوی Game Science در خصوص بازخورد مثبت مخاطبان و محبوبیت قابل‌توجه تریلر رونمایی از بازی Black Myth: Wukong توضیحاتی را ارائه کرده است.

استودیوی بازی‌سازی چینی گیم ساینس (Game Science) به‌تازگی و با نمایش ۱۳ دقیقه‌ای خود از اولین تریلر گیم‌پلی بازی Black Myth: Wukong بسیاری از مخاطبان دنیای بازی را به تحسین و تعجب واداشت. Black Myth: Wukong یک بازی اکشن و نقش آفرینی در سبک سوم شخص است که یکی از بهترین جلوه‌های گرافیکی این نسل از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌کند. حالا فنگ جی (Feng Ji)، مؤسس استودیوی گیم ساینس در مصاحبه جدید خود با وبسایت Weibo، در خصوص شهرت ناگهانی و بازخورد بسیار مثبت مخاطبان به این بازی صحبت کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از کاربران وبسایت Resetera اقدام به ترجمه صحبت‌های فنگ جی از چینی به انگلیسی کرده که در ادامه به شماری از مهم‌ترین نکاتی که در این نشست مطرح شده، اشاره خواهیم داشت.

فنگ جی در ابتدای صحبت‌های خود از تصمیم خود برای گسترش تیم توسعه‌دهندگان و استخدام نیروهای جدید در این استودیو سخن گفته و اظهار داشته که به‌دلیل برخی مشکلات، در این امر ناموفق بوده است. درواقع هدف گیم ساینس از پخش این تریلر ۱۳ دقیقه‌ای، ارائه‌ی یک نمونه‌ی واقعی از نتایج عملکرد آن‌ها جهت جذب نیروی جدید در تیم بوده و به هیچ عنوان انتظار نداشته که این ویدیو به چنین شهرت و محبوبیتی دست پیدا کند. بعد از انتشار این ویدیو، کار تا جایی پیش رفته که از Black Myth: Wukong به‌عنوان ناجی صنعت بازی یاد شده و کیفیت عملکرد سازندگان آن با بهترین بازی‌های جهان مقایسه شده است.

نمایی از گیم پلی بازی Black Myth: Wukong

وی در ادامه اظهار داشته که هنوز اصلاحات و جنبه‌های جدید زیادی وجود دارد که در این ویدیو اعمال نشده است. باوجود استقبال عالی مخاطبان از جلوه‌های گرافیکی بازی، فنگ جی وضعیت نمایش محیط Wukong در این ویدیو را ضعیف توصیف کرده و اعلام می‌کند که باید کارهای زیادی روی آن انجام شود. براین اساس، نحوه نمایش آیتم‌های ریز تصویر و سلاح زنجیروار و طلایی رنگ شخصیت بازی جزء مواردی است که فنگ جی آن‌ها را مستعد تغییر و اصلاح معرفی می‌کند.

فنگ جی در ادامه‌ی صحبت‌های خود درمورد ضعف‌هایی که در وضعیت فعلی بازی مشاهده می‌کند، به عمق صدای ضعیف بازی اشاره کرده و نحوه‌ی نمایش فیزیک آب در محیط بازی را نیازمند تغییر و اصلاح می‌داند. از دیگر مسائلی که رئیس استودیوی گیم ساینس نسبت به وضعیف فعلی آن اظهار نارضایتی کرده می‌توان به نحوه رندر موی بدن و کرک لباس‌ها در مقایسه با سایر بخش‌های ظاهر کاراکتر اشاره کرد.

فنگ جی در پایان از اینکه در وضعیت نامطلوب فعلی موفق به ایجاد هیجان و خوشحالی در میان جامعه‌ی بازیکنان شده، اظهار خوشحالی کرده و اعلام می‌کند که باوجود هیجان و انگیزه‌ی زاید الوصفی که در اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی ایجاد شده، این امر موجب از بین رفتن تمرکز کامل آن‌ها برای ارائه‌ی بهترین نتیجه‌ی ممکن نخواهد شد.

کاراکتر بازی Black Myth: Wukong در حال مبارزه

فنگ جی: این ویدیو را فراموش کنید، نتیجه‌ی نهایی کار بسیار بهتر از این خواهد بود

وی با وعده‌ی بهبود قابل‌توجه بازی در نمایش‌های آینده، اظهار دارد که تیم سازندگان Black Myth: Wukong یک بار دیگر از دید مخاطبان دور شده و همچنان به ادامه‌ی روند ارتقاء پروژه ادامه خواهد داد.

استودیوهای بازی‌سازی چینی، طی سال‌های گذشته آثار جالب توجه و بی‌نظیری را به صنعت بازی معرفی کرده‌اند. در حال حاضر بازی‌های مورد انتظاری مانند Boundary ،Bright Memory: Infinite و البته Black Myth: Wukong در استودیوهای این کشور در دست ساخت بوده و آینده‌ی درخشانی را برای آن‌ها وعده می‌دهد. وجه اشتراک تمامی این بازی‌ها، به کارگیری جلوه‌های گرافیکی خیره کننده و متمایز آن‌ها از سایر بازی‌های این نسل است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده