// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

پیشرفت بازیکنان در بخش MyTeam بازی NBA 2K21 از نسخه نسل هشتم به نسل نهم انتقال پیدا می‌کند

کاربران بخش MyTeam نسخه نسل هشتمی بازی NBA 2K21، با خرید نسخه نسل نهمی، می‌توانند پیشرفت‌های خود را به نسل جدید منتقل کنند. 

بازی NBA 2K21 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه می‌شود و در تعطیلات سال ۲۰۲۰ و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم، در اختیار کاربران نسل بعد قرار می‌گیرد. سؤال اصلی این است که آیا پیشرفت‌های بازیکنان از نسل هشتم به نسل نهم انتقال پیدا می‌کند؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که پیشرفت‌های بازیکنان در بخش MyTeam به نسل بعد انتقال پیدا می‌کند. به‌عبارتی کاربران نسل هشتم که علاقه‌مند به تهیه نسخه نسل نهم NBA 2K21 هستند، نیازی نیست نگران پیشرفت خود در بخش MyTeam باشند. دراین‌میان اشاره کنم که حتما باید از پلتفرم‌های یک خانواده استفاده کنید. برای مثال، اگر NBA 2K21 را روی پلی ‌استیشن 4 خریداری کرده‌اید، باید حتما نسخه پلی ‌استیشن 5 را تهیه کنید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید. 

در ادامه مشخص شده که بازی دارای بخش جدیدی به نام Seasons است که محتویات جدیدی را به حالت MyTeam اضافه می‌کند و استفاده از آن کاملا رایگان است. بازیکنان در بازی NBA 2K21 قادر به شخصی‌سازی Badgeهای خود و کارت‌های Evolutions هستند. Badgeها از ارزش Bronze تا Hall of Fame قابلیت ارتقا دارند و کارت‌های Evolutions هم دارای شاخه‌های مختلفی است که سبب می‌شود تا بازیکن بتواند تصمیم‌گیری‌های متفاوتی را برای خود اخذ کند.

در NBA 2K21 شاهد اضافه شدن حالت لیمیتد جدیدی هم به حالت MyTeam هستیم. در جریان این حالت بازیکنان باید مسابقات Championship خود را که طی روزهای جمعه تا یکشنبه (آخر هفته میلادی) هر هفته برگزار می‌شود، پیروز شوند. در طول هر فصل، به‌صورت هفتگی این مسابقات را مشاهده خواهید کرد و اگر بتوانید در هر هفته قهرمان شوید و تمامی آیتم‌های مربوطه این بخش را کسب کنید، در انتها بهترین جایزه فصلی را از آن خود خواهید کرد.

همچنین در این نسخه شاهد بازگشت حالت Unlimited هم برای MyTeam هستیم که در اینجا بازطراحی شده است. بازیکنان برای رسیدن به رده‌های بالا، باید با ۹ لیگ مختلف رقابت داشته باشند. دراین‌میان بد نیست به ویژگی The Exchange حالت MyTeam هم اشاره‌ای داشته باشیم. به‌واسطه‌ی این ویژگی تمامی کارت‌های شما ارزش مخصوص‌به خود را دارند و می‌توانید حتی کارت‌هایی را هم که در گذشته برای شما و حضور در ترکیب اصلی بی ارزش بوده‌اند، با کارت‌های بهتر مبادله کنید. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی NBA 2K21 روی نسل هشتم با قیمت ۶۰ دلار و روی نسل نهم با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین کاربران با خرید نسخه Mamba Edition نسل هشتم، می‌توانند نسخه استاندارد نسل نهمی NBA 2K21 را به رایگان کسب کنند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده