نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۹

تریلر نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League پخش شد

در جریان رویداد DC Fandome اولین تریلر رسمی از نسخه‌ی اسنایدرکات فیلم Justice League پخش شد.

رویداد دی‌سی فندام (DC Fandome) در جریان است و طی آن، دنبال‌کنندگان آثار دی‌سی کامیکس با جشنواره‌ای از اخبار، مصاحبه‌ها، تریلرها و معرفی آثار جدید روبه‌رو شده‌اند. رویدادی جامع و بسیار جذاب که از نحوه‌ی اجرا و ارائه گرفته تا محتویاتی که در آن مطرح شده‌اند، همگی در یک سطح بسیار بالا، رضایت‌بخش و جذاب قرار دارند.

این اثر ۴ ساعتی کمتر از یک ساعت با نسخه‌ی اکران‌شده از فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ میلادی اشتراک دارد

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، در ساعت ۲ بامداد امروز پنل فیلم جاستیس لیگ (Justice League) برپا شد. پنلی که در جریان آن، عوامل تولید فیلم از جمله کارگردان اثر، زک اسنایدر، پیرامون آفرینش نسخه‌ی اسنایدرکات به‌صحبت پرداختند و پس از سال‌ها انتظار، بالاخره تریلر این نسخه از فیلم جاستیس لیگ پخش شد.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پخش شدن تریلر جاستیس لیگ (نسخه‌ی زک اسنایدر) اطلاعاتی جالب از این نسخه را در اختیار ما قرار می‌داد. نمایش تعدادی بالا از سکانس‌های استفاده نشده در نسخه‌ی پیشین این فیلم، استفاده از قاب‌های کامل به‌لطف بهره‌برداری حداکثری از فیلم‌برداری با دوربین‌های آی‌مکس (IMAX)، تغییر در رنگ‌بندی به سبک‌وسیاق اسنایدر و تمی که این مجموعه، از فیلم BvS در مسیر آن قدم گذاشته بود، در این فیلم دیده می‌شود. ترسناک‌تر شدن چهره‌ی دشمنان، دیدن چهره‌ی دارک‌سید و سوپرمن در لباس تماما سیاه، از نقاط قابل‌توجه دیگر این تریلر بودند.

«لیگ عدالت» زک اسنایدر در زمانی نامشخص از سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. این نسخه از فیلم جاستیس لیگ، اثری ۴ ساعته خواهد بود که در قالب ۴ قسمت یک ساعته پخش می‌شود؛ بعد از پخش شدن این ۴ قسمت، نسخه‌ی کامل و ۴ ساعته‌ی اسنایدرکات در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به تریلر این فیلم جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع YouTube/HBO Max
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده