// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۳

فیلم The Flash فیلم ها و سریال های زیادی از دی سی را به یکدیگر متصل خواهد کرد

باتوجه‌به اطلاعات ارائه‌شده در پنل فیلم «فلش» با بازی ازرا میلر در رویداد DC FanDome به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر می‌خواهد با این اثر مولتی‌ورس را به‌صورت جدی وارد اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی خود کند.

حضور فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگر اصلی فیلم The Flash در یک پنل ۱۰ دقیقه‌ای باعث شد که طرفداران اطلاعات بیشتری درباره‌ی فیلم سینمایی اصلی بری الن/فلش کسب کنند. این فیلم که ظاهرا همزمان اکشن و کمدی خواهد بود، می‌خواهد درهای تازه‌ای را بین جهان‌های موازی دی سی باز کند و شخصیت‌هایی متفاوت از فیلم‌هایی متفاوت را کنار هم بگذارد. مثلا در یکی از تصاویر هنری رسمی فیلم می‌توان بتمن با بازی مایکل کیتون را دید که ظاهرا با فلش همراه شده است.

از آن سو دیروز هم اخبار سینما و تلویزیون به ما از این گفتند که بتمن با بازی بن افلک در فیلم The Flash حضور دارد. پس باید انتظار فیلم‌نامه‌ای شلوغ را از فیلم داشته باشیم که اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چند نسخه از چند کاراکتر معروف را در خود جا داده است.

تصویر هنری فیلم فلش با رعد و برق

اما نکته‌ی مهم‌تر این موردی نیست جز آن که نتایج کارهای فیلم «فلش» را فقط در خود اثر مورد بحث نخواهیم دید. دی‌سی باور دارد که همه‌ی فیلم‌ها و سریال‌هایی که تا به امروز عرضه کرده است، در حباب‌های خود قرار داشته‌اند و بعد از «فلش»، برخورد این حباب‌ها با یکدیگر شروع می‌شود. 


منبع DCFanDome
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده