نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

نظارت با ویوتک (VIVOTEK)، ضمانت با آواژنگ

امروزه با پیشرفت فناوری، مفهوم حفاظت و امنیت تغییر کرده و وارد عصر جدیدی شده است.

از خانه‌ها و دفتر کاری هوشمند گرفته تا دوربین‌های حفاظتی همگی در تلاش هستند تا محل زندگی افراد را امن‌تر از پیش کنند تا آن‌ها با اطمینان خاطر بیشتری به امور زندگی خود بپردازند.

شرکت (ویوتک) VIVOTEK در سال ۲۰۰۰ در تایوان تأسیس شد و کارخانه خود را در نزدیکی شهر تایپه بنا نهاد. این شرکت در طی سال‌های گذشته با عرضه دوربین‌های تحت شبکه و جلب اعتماد مصرف‌کنندگان، تبدیل به یک برند جهانی شده است. فعالیت‌های عمده‌ی ویوتک در زمینه دوربین‌های نظارتی تحت شبکه، سرورهای ویدئویی، ضبط‌کننده‌های ویدئویی شبکه و نرم افزارهای مدیریت ویدئو است. همچنین با پیشرفت IoT (اینترنت اشیا)، این شرکت تحقیقات و توسعه محصولات خود را معطوف به این فناوری جدید کرده است.

شرکت آواژنگ محصولات ویوتک را در اوایل تابستان سال ۹۸ به سبد کالای خود اضافه کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با فناوری‌های منحصر‌به‌فرد این شرکت بیشتر آشنا شویم.

Vivotek برند

امنیت در امنیت

شرکت ویوتک به‌عنوان یکی از برندهای برتر در زمینه دوربین‌های تحت شبکه شناخته می‌شود که «امنیت در امنیت» را اولویت کاری خود قرار داده است. تضمین امنیت سایبری ویوتک در چرخه کامل محصولاتش در نظر گرفته شده است که شامل توسعه، تأیید، تولید، تحویل و خدمات می‌شود. شرکت ویوتک همواره امنیت اینترنتی خود را ارزیابی و تقویت می‌کند تا به مشتریان ارزشمند خود، بالاترین کیفیت و بهترین خدمات را عرضه کند.

در همین راستا همکاری با شرکت خوش‌نام Trend Micro در حوزه امنیت سایبری باعث شده است تا ویوتک به‌عنوان اولین شرکت بتواند محافظت چندین لایه از دوربین‌های امنیتی را ارائه کند. در نتیجه کاربران می‌توانند با خیال آسوده و بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به Backdoorها، از دوربین‌های تحت شبکه و متصل به اینترنت استفاده کنند.

دیدی وسیع‌تر و هوشمندانه‌تر

با استفاده از ویژگی‌های تحلیلی و الگوریتم‌های ویدیویی منحصر ویوتک، این دوربین‌ها توانایی ایجاد درخواست‌های گوناگون را در نرم‌افزار عرضه‌شده همراه این دستگاه‌ها را دارند. شما می‌توانید این دوربین‌ها را به NVRهای عرضه‌شده‌ی این شرکت متصل کرده یا به وسیله شبکه به سرور خود وصل شوید و ضمن مدیریت دوربین‌ها با نرم افزارVAST ، از قابلیت‌های گوناگون آن به‌راحتی استفاده کنید.

VAST یک نرم‌افزار مدیریت ویدئویی است که استفاده از آن به‌راحتی امکان‌پذیر است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های پیشرفته نظیر اجرای آسان روی یک یا چند مانیتور، طرح متناسب با قالب‌های مختلف مثل پانوراما، و قابلیت تجزیه VCA با دوربین‌های یکپارچه‌سازی شده است.

در ادامه به بررسی دوربین حفاظتی VIVOTEK Network Camera مدل FD9367-HV که یکی از دوربین‌های حفاظتی بسیار هوشمند و حرفه‌ای است، می‌پردازیم. این محصول در قالبی کوچک طراحی شده و مخصوص استفاده در خارج از ساختمان‌هاست.

این دوربین دارای سنسورهایی با قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن Full HD و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است که تصویری کیفیت بالا را درکنار روان بودن ویدیو، تحویل کاربر می‌دهد. همچنین میکروفن داخلی نیز برای ضبط صدا از محیط اطراف در دوربین تعبیه شده است. این دوربین گذشته از ضبط ویدیو با مشخصات مذکور، باتوجه‌به شرایط نوری در طول روز، قابلیت انعطاف‌پذیری دارد و در کمترین نور نیز بهترین تصویر را به‌صورت خودکار بهینه‌سازی می‌کند.

Vivotek

علاوه‌بر این قابلیت، VIVOTEK Network Camera مدل FD9367-HV دارای فیلتر کاهش‌دهنده نویز صداست که با فناوری کاهش نویز سه‌بعدی صدا بهینه شده است. درضمن، این دوربین دارای فیلتر IR-cut است که تا ۳۰ متر فاصله را پشتیبانی می‌کند و نورپردازی حقیقی در واقعیت را در تصاویر خود شکار کرده و واقعی‌ترین تصاویر ممکن را ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این، دوربین VIVOTEK مدل FD9367-HV دارای درگاه‌های مخصوص کارت‌های حافظه Micro SD/SDHC/SDXC است تا فضای بیشتری برای ضبط ویدیو در اختیارتان بگذارد.

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به وب سایت آواژنگ اطلاعات کامل‌تری نسبت به این محصولات را کسب کرده و از نمایندگان ما در سراسر ایران محصولات این شرکت را به آسانی تهیه کنید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده