نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳

شبکه شوتایم سریال Penny Dreadful: City of Angels را لغو کرد

شبکه تلویزیونی شوتایم سریال Penny Dreadful: City of Angels را پس از پخش تنها یک فصل لغو کرد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه شوتایم ساخت سریال Penny Dreadful: City of Angels را لغو کرده است. این در حالی است که فصل اول این اسپین‌آف نظر منتقدان را به خود جلب کرده بود. شبکه کابلی شوتایم در بیانیه‌ای به شرح زیر خبر مذکور را اعلام کرده است:

«شوتایم تصمیم گرفته تا فصلی دیگر از سریال Penny Dreadful: City of Angels را تولید نکند. دوست داریم از تهیه‌کننده‌های اجرایی جان لوگان، مایکل آگیلار و تمام بازیگران و عوامل برای کار قابل‌توجه‌شان روی این پروژه تشکر کنیم.»

وقایع سریال City of Angels در لس‌آنجلسِ ۱۹۳۸ جریان داشتند، زمان و مکانی مملو از فرهنگ مکزیکی-امریکایی و تنش اجتماعی. سریال Penny Dreadful: City of Angels حول محور تقابل شخصیت‌هایی مرتبط با خدایی به نام سانتا مورته و دیگرانی هم‌پیمان با شیطان شکل گرفته بود، این سریال تلفیقی هیجان‌انگیز از مسائل ماوراءالطبیعی و واقعیت جنجال‌برانگیز آن دوره را کاوش می‌کند و دوراهی‌های اخلاقی‌ و افسانه‌های مرموز تازه‌‌ای‌ را بر پایه پیشینه‌ای تاریخی و اصیل خلق می‌کند. 

سریال Penny Dreadful: City of Angels

پس از اینکه قتلی وحشتناک شهر را شوکه می‌کند کارآگاهی به نام تیاگو وگا (با بازی دنیل زواتو) و همکارش با نام لویس میچنر (نیتن لِین) درگیر داستانی حماسی می‌شوند، داستانی که تاریخ غنی لس‌آنجلس را بازتاب می‌دهد، از ساختن اولین آزادراه شهر تا فرهنگ مکزیکی-امریکایی عمیق آن و اعمال جاسوسی و خطرناک رایش سوم و آغاز تبلیغ مسیحیت در رادیو. پس از مدتی، کارآگاه تیاگو وگا و خانواده او با نیروهایی درگیر می‌شوند که قصد ازبین‌بردن کارآگاه و خانواده‌اش را دارند. از طرفی همکار او یعنی لویس میچر یک کهنه سرباز شاغل در نیروی پلیس است، کسی که راه و رسم دنیا را بلد است و در رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی دست نمی‌کشد. او در این مسیر به مرشد و همکار کارآگاه جوان یعنی تیاگو وگا تبدیل می‌شود.

سریال Penny Dreadful: City of Angels با بازی دنیل زواتو، ناتالی درومر، کری بیشه، امی ماداین، برنت اسپاینر، لین شای، روری کینر، پایپر پیرابو، آدام رودریگز، توماس کرچمن، لورنزا ایزو، مایکل گلدیس، دومینیک شروود، ایتان پک و نیتن لین ساخته شد. جان لوگان، سازنده سریال اصلی یعنی Penny Dreadful وظیفه خلق، تهیه اجرایی و نگارش Penny Dreadful: City of Angels را برعهده گرفته بود. سریال اصلی و برنده‌ی امیِ Penny Dreadful در سه فصل پخش شد. این سریال آمیزه‌ای منحصر‌به‌فرد از وحشت ادبی است که به داستان ونسا آویز (اوا گرین)، ایتان چندلر (جاش هارتنت)، سر مالکوم (تیموتی دالتون) می‌پردازد، شخصیت‌هایی که قصد داشتن هرطور که شده از دربرابر شیطان پیروز شوند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده