// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite با حال و هوای انتقام جویان در دسترس قرار می‌گیرد

حساب کاربری توییتر فورتنایت به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که نشان می‌دهد فصل چهارم از چپتر دوم با حال و هوای Avengers در دسترس قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در حال درگیری با اپل به‌خاطار حذف این بازی از فروشگاه اپ استور است، اما این اتفاق دلیل نمی‌شود تا Fortnite همچنان به کار خود ادامه ندهد. ازاین‌رو فصل چهارم از فورتنایت چپتر 2 در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) در دسترس قرار می‌گیرد و به‌تازگی تیزر جدیدی در ارتباط با فصل بعد در دسترس قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فورتنایت تیزر کوتاهی را منتشر کرده که فقط لوگو فورتنایت را با تصویر ثور که پشت آن قرار گرفته، نشان می‌دهد. ازاین‌رو احتمال دارد فصل بعد با محوریت قهرمان‌های اونجرز عرضه شود یا اینکه فقط ثور را به‌عنوان کاراکتر ویژه بتل پس، در بازی مشاهده کنیم. در فصل دوم از چپتر دوم، شاهد حضور ددپول از جهان مارول در بازی Fortnite بودیم. این در حالی است که در فصل سوم هم در جریان همکاری دی‌سی و اپیک گیمز، آکوامن به بازی اضافه شد.

ازاین‌رو منطقی است که اپیک گیمز مجدد برای فصل جدید به سمت مارول برود و این بار یکی از کاراکترهای انتقام جویان را به بازی اضافه کند. درگذشته هم شاهد همکاری‌های مختلفی میان مارول و فورتنایت بوده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به حالت محدود بازی و نبرد با تانوس اشاره کرد. درادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فصل بعد هر ظاهری داشته باشد، در تاریخ ۶ شهریور ماه آن را مشاهده خواهیم کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده