نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲

احتمالاً از بازی Injustice 3 در DC FanDome رونمایی نخواهد شد

شرکت برادران وارنر قرار است در دو پنل در DC FanDome به رونمایی از بازی‌های جدید خود بپردازد که شامل بازی Injustice 3 نمی‌شود.

DC FanDome بزرگ‌ترین رویداد Warner Bros. Media در سال جاری است که شامل معرفی و رونمایی از تمامی محتوای جدید مربوط‌به دنیای کمیک‌های دی‌سی از جمله بازی‌های ویدیویی خواهد بود. هرچند به نظر می‌رسد در این رویداد خبری از Injustice 3 نخواهد بود.

چند هفته قبل از زمان برگزاری این رویداد، اعلام شد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پروژه جدید استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) است که حدوداً پنج سال بعد از انتشار بازی Batman: Arkham Knight به‌عنوان قسمت آخر از سه‌گانه آرکام، معرفی می‌شود. بعد از آن نیز خبر رسمی WB Montreal مبنی بر معرفی پروژه جدید و بتمن محور این استودیو در DC FanDome به‌دست ما رسید که تاکنون چند تیزر و اسکرین‌شات مرموز و رمزآلود نیز از آن منتشر شده است.

با کنار گذاشتن این دو بازی، شایعات نسبتاً موثقی در خصوص احتمال معرفی Injustice 3 از استودیوی NetherRealm مطرح شده بود. این موضوع بعد از انتشار خبر حضور اد بون (Ed Boon)، رئیس این استودیو در مراسم امسال دی‌سی فندام مطرح شد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید مجموعه Injustice توسط Warner Bros. Media در مراسم امسال معرفی نخواهد شد. چرا که براساس اعلام مقامات این استودیو، رویداد امسال شامل «معرفی دو بازی» از دنیای دی‌سی خواهد بود و ما از قبل می‌دانیم که این دو بازی چه چیزهایی خواهند بود.

لوگوی DC FanDome

البته می‌توان همچنان انتظار یک رونمایی غیرمنتظره و غافلگیرکننده را از سوی اد بون در این مراسم داشت؛ اما اگر نسخه‌ی جدیدی از سری Injustice در دست ساخت باشد، احتمالاً مراسم رونمایی از آن برای رویداد دیگری حفظ خواهد شد. قبلاً هم شاهد رونمایی از بازی Mortal Kombat 11 از استودیوی ندررلم در مراسم The Game Awards بودیم؛ لذا ممکن است این استودیو بازی هیجان انگیز دیگری را برای مراسم بهترین‌های سال آماده کرده باشد. حتی می‌توان احتمال حضور این بازی در مراسم Opening Night Live را نیز متصور شد که اتفاقاً این برنامه نیز توسط جف کیلی (Geoff Keighley) میزبانی می‌شود.

مجموعه‌ی Injustice، اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ توسط استودیوی NetherRealm معرفی شد. دنباله‌ی Injustice 2 نیز در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد که با دریافت بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدان، به یکی از بهترین بازی‌های کامیک محور در نسل فعلی کنسول‌های بازی‌ تبدیل شده است.

رویداد آنلاین DCFanDome که ظاهرا هیچ طرفداری نباید آن را از دست بدهد، شامل پنل‌های متعدد و جذابی می‌شود که تماشای همه‌ی آن‌ها در مجموع ۲۴ ساعت زمان می‌برد. این برنامه دو روزه، از امشب یکم شهریورماه رأس ساعت ۲۱:۳۰ با پنل فیلم Wonder Woman 1984 شروع شده و تا  بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده