نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

Metroid Prime 4 در یک فروشگاه فرانسوی لیست شد

وبسایت یک فروشگاه آنلاین فرانسوی، با قرار دادن نام Metroid Prime 4 در فهرست بازی‌های جدید خود، احتمال حضور این بازی در قسمت جدید نینتندو دایرکت را تقویت کرده است.

فروشگاه آنلاینی که قبلاً هم سابقه قرار دادن بازی The Legend of Zelda Breath of The Wild 2 در فهرست فروش خود را داشت، این بار Metroid Prime 4 را در فهرست محصولات خود قرار داده اما بلافاصله بعد از این اقدام، صفحه اختصاصی The Legend of Zelda Breath of The Wild 2 از روی سایت حذف شده است. این فروشگاه در گذشته نیز بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای نینتندو سوییچ قرار داده بود که به‌نوعی صحت و اعتبار آن را نشان می‌دهد.

البته همانند سایر اخباری از این دست، باید این اقدام را در میان شایعات و اخبار بدون مرجع دسته‌بندی کرد؛ چرا که تا به این لحظه، هیچگونه اظهارنظر رسمی در خصوص آن مطرح نشده است. استودیوی رترو (Retro) هنوز درحال استخدام نیروی جدید در تیم توسعه‌دهندگان Metroid Prime 4 بوده که اخیراً نیز اخباری در این زمینه منتشر شده بود. درهرصورت، نینتندو می‌تواند در قسمت جدید برنامه اختصاصی نینتندو دایرکت، توضیحات بیشتری را در ارتباط با The Legend of Zelda Breath of The Wild 2 و Metroid Prime 4 به هواداران ارائه کند. هرچند هنوز جزئیاتی از محتوای قسمت جدید این برنامه منتشر نشده است.

لیست شدن بازی Metroid Prime 4 در یک فروشگاه فرانسوی

جف گراب (Jeff Grubb)، نویسنده وبسایت VentureBeat در این خصوص اظهار داشته که احتمالاً نینتندو طی ماه‌های پیش رو، چند برنامه بزرگ را اجرایی خواهد کرد. این شرکت معمولاً در رویدادهای سالانه E3 اقدام به رونمایی از بازی‌های جدید خود می‌کرد که امسال بنا به دلایل بهداشتی برگزار نشد. درواقع شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا منجر به ایجاد تغییرات اساسی در برنامه‌های نینتندو شده و هنوز زمان برگزاری قسمت جدید Nintendo Direct که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هرساله در E3 شاهد آن بودند، مشخص نشده است.

شرکت نینتندو سال بسیار خود و موفقیت آمیزی را در بحث آمار فروش و عملکرد محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود تجربه می‌کند. Animal Crossing: New Horizons در فاصله‌ی کمی که از تاریخ انتشار خود پشت سر می‌گذارد، بیش از ۲۰ میلیون نسخه را در سرتاسر جهان به فروش رسانده و Paper Mario: The Origami King که اواخر ماه گذشته منتشر شد نیز سود خالص نینتندو از محل فروش محصولات نرم‌افزاری را افزایش خواهد داد.

لوگوی نینتندو دایرکت

فوروکاوا (Furukawa) رئیس شرکت نینتندو در نشست سهام‌داران این شرکت اعلام کرده بود که «به علت لغو E3 به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، شاهد برگزاری نینتندو دایرکت و معرفی‌های آن که به‌صورت سالانه برگزار می‌شد، نبودیم. در شرایط فعلی و به‌دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، تاریخ انتشار بازی‌های کمی به‌طور دقیق مشخص شده است. هرچند تاکاهاشی (Takahashi) خبر خوشحال کننده‌ای را به‌دست ما رسانده که براین اساس، بازی‌هایی که برای سال مالی جاری برنامه‌ریزی شده بودند تحت تأثیر این مشکلات قرار نگرفته و در موعد مقرر منتشر خواهند شد. بااین‌حال، انتظار دارم در آینده نزدیک بازی‌های بیشتری در جریان برنامه‌های نینتندو دایرکت معرفی شوند. ضمن اینکه با گذر زمان و تغییر رویکردهای سنتی شرکت، فکر می‌کنم که تغییر و تحول کامل روند رونمایی از بازی‌های جدید با استفاده از بستر نینتندو دایکرت ایده‌ی خوبی باشد.»

«ما فکر می‌کنیم که Nintendo Direct فرمت مناسب و قابل قبولی برای اشتراک مستقیم اطلاعات با جامعه‌ی کاربران بوده و از سوی دیگر، با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، مؤثرترین و کارآمدترین روش‌های انتقال اطلاعات نیز دستخوش تغییر شده و ما نیز باید همواره خود را با جدیدترین روش‌های ارتباطات منطبق کنیم.»


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده