// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۹

آخرین تریلر فیلم Tenet پخش شد؛ جنگ سرد کوانتومی کریستوفر نولان

فیلم سینمایی «تنت» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان اکران مردمی خود را در چند کشور آغاز کرده است و به همین مناسبت استودیو برادران وارنر سراغ پخش آخرین تریلر بلند آن رفت.

تاریخ اکران جدید فیلم Tenet نولان مقابل شهرهای ویرانه

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون بالاخره واپسین تریلر فیلم Tenet را در اختیار ما گذاشتند؛ یازدهمین فیلم سینمایی بلند کریستوفر نولان که «اینتراستلار»، «پرستیژ»، «تعقیب»، «دانکرک» «ممنتو» «بی‌خوابی» با بازی آل پاچینو و رابین ویلیامز، سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» و «اینسپشن» را در کارنامه دارد.

«تنت» که جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کلمنس پوئسی، رابرت پتینسون، کنت برانا، آرون تایلر-جانسون و مایکل کین تنها تعدادی از بازیگران آن هستند، به‌عنوان پرخرج‌ترین فیلم اورجینال ۱۱ سال اخیر شناخته می‌شود. این اثر به‌تازگی اکران خود در برخی مکان‌ها مانند استرالیا را آغاز کرده است و روزبه‌روز تعداد سینماها، شهرها و کشورهایی که آن را برای مخاطبان نمایش می‌دهند، افزایش می‌یابد.

از دست ندهید:

همچنین نباید از یاد برد که از زمان شیوع ویروس کرونا/کووید 19 «تنت» نخستین فیلم پرخرجی است که قدم به انواع‌واقسام بازارهای سینمایی می‌گذارد. به همین خاطر سینمادارها که شدیدا تحت فشار مالی قرار دارند، از برادران وارنر و کارگردان اثر به خاطر اکران سینمایی «تنت» تشکر کرده‌اند. راستی از امروز کتاب «رازهای جنگ سرد کوانتومی کریستوفر نولان» (The Secrets of Tenet: Inside Christopher Nolan's Quantum Cold War) که نگاهی مفصل و پرجزئیات به پشت صحنه‌ی ساخت «تنت» می‌اندازد، وارد کتاب‌فروشی‌ها می‌شود.

حالا آخرین تریلر فیلم سینمایی «تنت» پخش شده است. این تریلر که همراه‌با آهنگ The Plan، اثر اختصاصی ترویس اسکات برای فیلم با تنظیم لودویگ گورنسن از راه رسید، برخی تصاویر دیده‌نشده از فیلم تا به امروز را نمایش می‌دهد. راستی آهنگ The Plan تنها در این تریلر و در انتهای تیتراژ پایانی فیلم Tenet کریستوفر نولان قرار گرفته است. البته طرفداران به‌زودی می‌توانند در انواع‌واقسام پلتفرم‌های رسمی پخش موسیقی به نسخه‌ی کامل آن گوش بدهند.

دانلود آخرین تریلر فیلم Tenet کریستوفر نولان از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده