نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۵

هنری کویل تصویری از پشت صحنه فصل دوم سریال The Witcher را به اشتراک گذاشت

هنری کویل به‌تازگی تصویری از پشت صحنه تولید فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده که در حال گریم شدن برای بازی در نقش گرالت است.

پس از چند ماه تعطیلی، مدتی پیش بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) از سر گرفته شد که انتظار می‌رود تولید آن تا اوایل سال ۲۰۲۱ طول بکشد و در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم این سریال فانتزی و مورد انتظار شبکه نتفلیکس منتشر شده که از گریم سنگین ستاره اصلی سریال برای فصل دوم خبر می‌دهد. هنری کویل، بازیگر نقش گرالت، به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که در این تصویر او در حال گریم شدن است.

این تصویر نشان می‌دهد که کویل برای تبدیل شدن به گرالت، گریم سنگینی نیاز دارد و دو هنرمند در حال کار روی صورت او هستند تا وی آماده رفتن به جلوی دوربین شود و همچنین باتوجه‌به صحبت‌های کویل، ظاهرا امسال خبری از کلاه مخصوص برای بی مو شدن سر نیست و تغییراتی در گریم وی ایجاد شده است. کویل در ادامه به طرفداران وعده داد که تمامی اعضای تیم تولید سریال ویچر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و هفته‌ای دو بار از آن‌ها تست ابتلا به ویروس کرونا گرفته می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

هنری کویل در حال گریم شدن برای بازی در نقش گرالت در پشت صحنه فصل دوم فصل دوم سریال The Witcher / ویچر

هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، کریستوفر هیویو، ثو ارستد راسموسن، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است. هیسریش مدتی پیش تایید کرده بود که در فصل دوم سریال The Witcher تمامی شخصیت‌ها در یک خط زمانی مشخص حضور دارند و قرار نیست شاهد خط‌های زمانی متفاوت و مشابه فصل اول در فصل دوم باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده