نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered با پخش یک تریلر مشخص شد

استودیوی کرایتک با پخش یک تریلر مشخص کرد که بازی Crysis Remastered در تاریخ ۲۸ شهریور راهی پی سی و کنسول‌های خواهد شد.

مدتی می‌شود که از تولید نسخه‌ی ریمستر اولین قسمت از مجموعه‌ی کرایسیس (Crysis) خبردار شده‌ایم. موضوعی که تعداد بسیار زیادی از گیمرها را خوشحال و برای دیدن ظاهر ریمسترشده و نسل هشتمی این اثر تحسین‌شده، امیدوار کرد. حالا و بعد از اینکه تولید بازی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با یک وقفه‌ی کوتاه همراه شد، استودیوی کرایتک تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered را مشخص و اعلام کرده است.

در جریان آخرین اخبار بازی، چندی پیش استودیوی کرایتک (Crytek) با انتشار یک تریلر جدید از بازی در حساب توئیتر خود، زمان انتشار «ریمستر کرایسیس» را اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پی سی (در انحصار فروشگاه اپیک گیمز) و پلی استیشن 4 خواهد شد. البته که دارندگان نینتندو سوییچ همین حالا می‌توانند این بازی را روی پلتفرم هیبریدی نینتندو تجربه کنند.

تریلری که در ادامه تماشا می‌کنیم، ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار این بازی، تفاوت گرافیکی نسخه‌ی ریمستر شده و نسخه‌ی اصلی که سال ۲۰۰۷ منتشر شد، را نیز نمایش می‌دهد؛ تفاوتی که از پیشرفت بسیار خوب جلوه‌های گرافیکی بازی خبر می‌دهد. این اثر در تاریخ ۲۸ شهریور راهی کامپیوتر و کنسول‌ها خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده