نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Crown اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تریلر، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Crown را تایید و اعلام کرد که در آن شاهد حضور شاهدخت دایانا و مارگارت تاچر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Crown (تاج) اعلام شده است. شبکه نت فلیکس با انتشار اولین تریلر از فصل چهارم اعلام کرد که فصل چهارم این سریال قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۵ آبان) منتشر شود. همچنین در اولین تریلر فصل چهارم سریال The Crown که زمان آن حدود ۳۰ ثانیه است، شاهد اولین تصاویر فصل جدید سریال تاج هستیم که در ابتدا ملکه الیزابت را در لباس نظامی مشاهده می‌کنیم که می‌گوید چیزی که به اندازه سلطنت مهم است، این است که به سادگی نباید به کسی اجازه دهیم تا ما را شکست دهد. در طول تریلر شاهد حضور مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا نیز هستیم که تریلر با نمایش دایانا در لباس عروسی به پایان می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فصل چهارم سریال The Crown قرار است در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد که مارگارت تاچر نخست وزیر بریتانیا بود و در این دهه شاهدخت دایانا با شاهزاده چارلز ازدواج کرد که انتظار می‌رود شاهد نمایش مشکلات بین چارلز و دایانا نیز باشیم. همچنین قابل انتظار است که فصل چهارم سریال تاج در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. پس از پایان فصل چهارم سریال The Crown، طرفداران حداقل باید دو سال و تا سال ۲۰۲۲ برای انتشار فصل پنجم این سریال صبر کنند.

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا)، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر) و چارلز دنس در نقش لوئیس مونتباتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده