// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲

Shadowrun Collection و Hitman 2016 بازی های رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

کاربران فروشگاه اپیک گیمز در تاریخ ۶ شهریور ماه می‌توانند دو بازی Hitman 2016 و Shadowrun Collection را به رایگان تجربه کنند.

از زمان در دسترس قرار گرفتن فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۱۸ تابه‌امروز، جدا از تمامی موارد بحث برانگیز حول این استودیو و انحصاری طلبی‌هایی که داشته، در زمینه رایگان کردن بازی‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته است و کاربران متعددی به سمت این فروشگاه برای تجربه بازی‌های رایگان جذب شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز از هفته آینده می‌توانند دو بازی Hitman 2016 و Shadowrun Collection را به رایگان تجربه کنند. به بیان دقیق‌تر، از تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) بازی‌های ذکر شده به رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. هیتمن 2016 نسخه ریبوت مجموعه هیتمن است که به صورت اپیزودیک در اختیار کاربران قرار داده شد. 

این در حالی است که شدوران کالکشن، شامل بازی Shadowrun Returns، Shadowrun Dragonfall - Director Cut و Shadowrun Hong Kong - Extended Edition می‌شود. ازاین‌رو بازیکنان می‌توانند نسخه مختلف از مجموعه شدوران را در قالب یک کالکشن دریافت کنند. دراین‌میان اشاره کنم که بازی‌های ذکر شده تنها یک هفته (تا تاریخ ۱۳ شهریور ماه) به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و پس از اضافه شدن به فهرست بازی‌های‌تان، برای همیشه رایگان خواهند بود.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران فروشگاه اپیک گیمز هم‌اکنون می‌توانند Enter the Gungeon و God's Trigger را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود و تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده