نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

با کلاسینو، کلاس کنکور را در خانه تجربه کنید

کلاس و آزمون‌های آنلاین کلاسینو فرصتی را برای دانش آموزان کنکوری فراهم کرده است تا به‌دور از خطرات درگیر شدن به ویروس کرونا بتوانند در آزمون‌ها شرکت و در وقت خود صرفه جویی کنند.

آمادگی برای شرکت در آزمون کنکور در خانواده‌های ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. هرساله دانش‌آموزان برای ادامه تحصیلات باید در کلاس‌های آموزشی مختلف و به طبع آزمون‌ها شرکت کنند، تا درنهایت با رسیدن به دانش لازم بتوانند وارد دانشگاه مورد نظر خود شوند.

با این‌حال همه‌گیری کرونا در یک سال اخیر باعث شده است تا حضور در کلاس‌های آموزشی امری پرخطر باشد و خانواده‌ها ترجیح دهند تا فرزندان آن‌ها به صورت مجازی در کلاس‌ها شرکت کنند.

کلاسینو شرکت در آزمون آنلاین

در چندسال اخیر با رشد زیرساخت اینترنت و همه‌گیری دسترسی خانوارها به اینترنت پرسرعت، کاربران ایرانی زیادی به خدمات مبتنی بر اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند. ارتباط آسان کاربرها با داشتن یک گوشی همراه هوشمند از یک طرف و حضور اپلیکیشن‌های ارتباطی توانمند از سوی دیگر، باعث شده تا کاربران هرچه بیشتر با کاربردهای اینترنت آشنا شوند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای فضای مجازی در اقصی نقاط جهان، آموزش از راه دور بر بستر اینترنت است که در ایران نیز زیرساخت آن فراهم شده است. پیش از این تنها در شهرهای بزرگ امکانات مختلفی برای دسترسی دانش‌آموزان به اساتید مجرب فراهم می‌شد و شاهد حضور مهم‌ترین آموزشگاه‌ها در مراکز استان‌ها بودیم. اما با ظهور اینترنت اکنون همه افراد در اقصی نقاط کشور می‌توانند به لطف سهولت دسترسی به محتوای آموزشی، از مزایای دسترسی به آموزشگاه‌ها و اساتید مجرب بهره ببرند.

کلاسینو از جمله سرویس‌های آنلاین آموزش با محوریت کنکور است که به خانوده‌ها و فرزندان آن‌ها اجازه می‌دهد تا تنها با نشستن پای رایانه، بتوانند آموزش‌های لازم برای موفقیت در کنکور را کسب کنند. ما در کلاسینو تلاش کرده‌ایم تا سرویس‌های مختلف مورد نیاز برای یک دانش آموز کنکوری را به صورت آنلاین آماده کنیم.

کلاسینو

برخلاف دید عموم که تصور می‌شود به‌دلیل تعامل نزدیک دانش‌آموز با استاد امکان یادگیری دانش‌آموزان در یک کلاس حضوری بیشتر از کلاس آنلاین آموزشی است، در کلاس‌های کلاسینو محیطی کاملا تعاملی فراهم شده تا دانش‌آموزان بتوانند به‌آسانی سوالات را در زمان برگزاری کلاس از استاد خود بپرسند.

از طرفی به‌دلیل در دسترس بودن ویدیوی ضبط شده‌ی کلاس‌ها در پنل کاربری، دانش‌آموز حتی خارج از زمان برگزاری کلاس نیز می‌تواند دوباره به ویدیوی ضبط شده مراجعه کند و آموزش‌های داده شده را مرور کند. امکانی که در کلاس‌های حضوری برای دانش‌آموزان مهیا نمی‌شود.

در کنار برگزاری کلاس‌ها، کلاسینو خدمات دیگری مانند برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین و تصحیح نتایج به‌صورت لحظه‌ای و اشتراک آن با اساتید و دانش‌آموزان را نیز فراهم کرده است. اگر به‌دنبال مشاور و برنامه‌ریزی نیز باشد، یکی از خدمات کلاسینو مشاوره و برنامه‌ریزی برای تک تک دانش‌آموزان است که از طرق مختلف پیگیری نیز می‌شود.

تمامی خدمات مورد اشاره ازطریق پنل دراختیار کاربران قرار داده می‌شود و دانش آموزان و والدین می‌توانند با مراجعه به آن از جزئیات آموزش‌های خود مطلع شوند

کلاسینو نه‌تنها در روزهای کرونایی بلکه در سال‌های بعد از پشت سر گذاشتن این همه‌گیری نیز می‌تواند راهکاری آنلاین و به‌روز برای برنامه‌ریزی و موفقیت دانش‌آموزان در مهم‌ترین آزمون زندگی خود باشد.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده