// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

سونی: پلی استیشن 5 بهترین فهرست بازی‌های تاریخ پلی استیشن را خواهد داشت

اریک لمپل، رئیس بازاریابی جهانی پلی‌استیشن، اعلام کرده که محتویات پلی‌استیشن در روز عرضه پلی‌استیشن 5 و پس از آن واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود.

باوجود بازی‌های انحصاری فرست پارتی مختلف در روز عرضه برای پلی ‌استیشن 5 و انحصاری‌های ترد پارتی این کنسول، درکنار بازی‌های چندپلتفرمه، فهرست بازی‌های PS5 هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند. سونی در مورد برنامه خود حسابی مطمئن و بر این عقیده است که کنسول نسل نهمی آن‌ها بهترین فهرست بازی‌های تاریخ پلی‌استیشن در روز عرضه را خواهد داشت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اریک لمپل، رئیس بازاریابی جهانی پلی‌استیشن، در مصاحبه اخیر خورد با Gameindustry در مورد محتویات پلی‌استیشن 5 صحبت کرده است. زمانی‌که پای بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی انحصاری پلی‌استیشن 5 به میان می‌آید، «بهترین فهرستی را که تابه‌حال در تاریخ پلی‌استیشن دیده‌ایم» در دسترس قرار می‌گیرد.

اریک لمپل در صحبت‌های خود گفت «زمانی‌که تمامی مشخصات کنسول پلی استیشن 5 معرفی شود که آن را به یک کنسول واقعی نسل بعد تبدیل می‌کند، به بحث محتویات [بازی] می‌رسیم. محتویاتی که ما در روز عرضه پلی‌استیشن 5 و پس از آن خواهیم داشت واقعا هیجان‌انگیز هستند. در مورد تمامی استودیوهای فرست پارتی و همکاری‌های ما در استودیوهای ترد پارتی، می‌توانم بگویم که این بهترین فهرست بازی‌هایی است که تابه‌حال در تاریخ پلی‌استیشن مشاهده کرده‌ایم.»

همچنین او در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که باتوجه‌به معرفی شدن تعدادی از بازی‌های انحصاری، آن‌ها پروژه معرفی نشده بسیاری دارند که هیجان‌انگیز خواهند بود. «ما بعضی از این محتویات را معرفی کردیم، اما طبیعتا معرفی‌های بیشتری در راه است. راه و روشی که توسعه‌دهنده‌ها به‌واسطه‌ی آن با این پلتفرم درگیر شده‌اند تا روی آی‌پی‌های شناخته شده و همچنین آی‌پی‌های جدید کار کنند، به‌طور باورنکردنی هیجان‌انگیز است.»

بااینکه شاهد معرفی بازی‌های انحصاری مختلفی بودیم، اما فعلا مشخص شده که Marvel's Spider-Man: Miles Morales انحصاری روز عرضه PS5 است. ازطرفی مشخص شدن رده‌بندی سنی نسخه ریمیک بازی Demon's Souls، خبر از این می‌دهد که احتمال دارد این بازی هم در روز عرضه کنسول نسل نهمی سونی در اختیار کاربران قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده