نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

از لوگو رسمی و آرت ورک فیلم بتمن رونمایی شد

مت ریوز به مناسبت نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد DC FanDome، از لوگو رسمی و آرت ورک فیلم The Batman رونمایی کرده است.

رویداد DC FanDome قرار است شنبه شب برگزار شود و فیلم The Batman (بتمن) نیز در این برنامه حضور خواهد داشت و قرار است شاهد نمایش ویژه‌ای از این فیلم مورد انتظار باشیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، از لوگو رسمی و آرت ورک فیلم Batman رسما رونمایی شده است. مت ریوز، کارگردان قسمت جدید فیلم بتمن به‌تازگی دو تصویر در صفحه شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که در یک تصویر شاهد لوگو رسمی فیلم The Batman هستیم که اخیرا شاهد ثبت آن بودیم و درواقع شاهد ظاهر کلی و بهتر سمبل خفاش جدید بتمن هستیم:

لوگو فیلم The Batman با نقاشی خفاشی روی نوشته قرمز قرارگرفته بر بک گراند سیاه

در تصویر دوم شاهد آرت ورک رسمی و جدید فیلم Batman هستیم که نگاهی کلی و بهتری از لباس جدید این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی را به ما ارائه می‌دهد. این تصویر که اختصاصی رویداد DC FanDome طراحی و منتشر شده، توسط جیم لی طراحی شده است و مانند لوگو و ویدیویی آزمایشی فیلم بتمن، شاهد ترکیب رنگ قرمز و سیاه هستیم که در تریلر این رویداد نیز بخش فیلم The Batman به این رنگ به تصویر کشیده شده بود. شما در ادامه می‌توانید این آرت‌ورک را مشاهده کنید:

کانسپت آرت قرمز و سیاه فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون

پنل فیلم The Batman قرار است ساعت ۵ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور برگزار شود که مدت زمان آن حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود و در طول آن یک تا ۲ غافلگیری برای طرفداران را شاهد خواهیم بود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز ، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در خبری دیگر، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بتمن قرار است از ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) از سر گرفته شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده