نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تبلیغ تلویزیونی جدید پلی استیشن 5 از دنیایی جدید خبر می دهد

شرکت سونی اخیرا تبلیغ تلویزیونی تازه‌ای از کنسول جدید خود یعنی پلی‌استیشن 5 منتشر کرده است، تبلیغی با محوریت تجربه بازیکن و دنیای جدیدی که پلی‌استیشن ۵ به ارمغان خواهد آورد.

شرکت سونی پس از رونمایی رسمی از کنسول پلی‌ استیشن 5 با گذشت زمان اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر کرده است. البته قیمت و تاریخ عرضه دقیق این کنسول همچنان اعلام نشده‌اند. به‌تازگی و بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ تبلیغ تلویزیونی لایواکشن و تازه‌ای از کنسول پلی‌استیشن 5 در حساب یوتیوب پلی‌استیشن مجارستان منتشر و سپس حذف شده است. 

این ویدیو لحظاتی بعد از انتشار، به‌گونه‌ای که گویا نباید پخش می‌شده، از صفحه پلی‌استیشن مجارستان حذف شد. البته که دنیل احمد، تحلیل‌گر شرکت نیکو، ویدیو مذکور را در حساب توییتر خود منتشر کرد. این تبلیغ با محوریت عبارت «به دنیایی جدید خوش آمدید» تدوین شده است و البته شعار پلی‌استیشن 5 یعنی «بازی کردن هیچ محدودیتی ندارد» (Play Has No Limits) نیز در آن دیده می‌شود. به‌همین ترتیب گمان می‌رفت که سونی فعلا قصد انتشار این تبلیغ را نداشته است و شاید آن را برای زمان آغاز پیش‌فروش کنسول جدید خود آماده کرده بود. شرکت سونی اما دقایقی بعد ویدیو مذکور را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پلی‌استیشن از جمله توییتر و یوتیوب منتشر کرد. شما می‌توانید در ادامه جدیدترین تبلیغ کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن 5 را تماشا کنید:

کنسول پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پیش‌روی میلادی عرضه خواهد شد. شرکت سونی پیش از این اعلام کرده است که کنترلرهای پلی‌استیشن 4 یا همان دوال‌شاک 4 فقط برای تجربه بازی‌های PS4 روی کنسول پلی‌استیشن 5 قابل استفاده خواهند بود. این یعنی بازی‌های پلی‌استیشن 5 فقط با کنترلر اختصاصی آن یعنی دوال‌سنس قابل تجربه خواهند بود. در دیگر اخبار مربوط‌به پلی‌استیشن 5، اخیرا اعلام شده بود که کنسول جدید سونی حتما بازی‌ها را به‌صورت 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده