// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳

تریلر جدید Observer System Redux جلوه‌های گرافیکی نسخه نسل بعدی بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی استودیو Bloober Team ویدیویی جدید از بازی Observer System Redux منتشر کرده است که در آن شاهد جلوه‌های گرافیکی زیبای این بازی در نسل نهم کنسولی هستیم.

بازی Observer را می‌توان یکی از بازی‌های خاص و منحصربه‌فرد در ژانر وحشت دانست که به‌خوبی حس ترس را به طرفداران خود منتقل می‌کند. پیش‌تر بود که تیم سازنده بازی خبر از ساخت نسخه‌ای آپدیت شده از آن داد که قرار است برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر شود. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Bloober Team ویدیویی از این نسخه منتشر کرده است که در آن شاهد جلوه‌های زیبای گرافیکی بازی در نسل بعدی هستیم. می‌توانید این ویدیو را از این لینک تماشا کنید.

بازی Observer System Redux هرآن‌چه را که از نسخه اصلی به‌یاد دارید، مجددا در نسخه‌ای آپدیت شده بازسازی کرده است و رنگ و لعاب تازه‌ای از نظر بصری به آن بخشیده است. کارهایی که استودیو Bloober Team در نسخه آپدیت شده بازی انجام داده است، خصوصا بخش نورپردازی، واقعا عالی به‌نظر می‌رسند. میزان جزییات و نورپردازی دقیقی که در این نسخه وجود دارد، واقعا تحسین‌کننده است.

Observer: System Redux

البته در نظر داشته باشید که بازی Observer System Redux تنها یک بازسازی گرافیکی نیست. حتی بازیکنان حرفه‌ای این بازی هم قطعا دلایل زیادی برای تجربه مجدد آن دارند. استودیوی سازنده علاوه‌بر موارد گرافیکی، دستی هم به بخش داستانی کشیده است و محتوای بیشتری برای آن در نظر دارد. پس چه نسخه اصلی را بازی کرده باشید چه نه، در هر صورت این نسخه می‌تواند تجربه‌ای خوب برای شما باشد. بازی Observer System Redux قرار است در سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر شود و در حال حاضر هم برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده