// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹

ویدیوی جدید Second Extinction نارنجک انداز و یک دایناسور جدید را نشان می‌دهد

استودیو Systemic Reaction ویدیویی جدید از بازی Second Extinction منتشر کرده است که در آن شاهد سلاح نارنجک انداز و دایناسوری به‌نام Acid Raptor هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین ویدیویی که از بازی شوتر کوآپ Second Extinction منتشر شده است، دایناسور رپتور اسیدی یا Acid Raptor و یک سلاح نارنجک انداز را نشان می‌دهد. در این ویدیوی می‌بینید که اگر با این سلاح به دایناسور شلیک کنید، چه اتفاقی رخ می‌دهد. این بازی شوتر کوآپ قرار است در ماه سپتامبر (اواسط و اواخر شهریور ماه) به‌صورت دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access روانه استیم شود.

دانلود ویدیو از آپارات

قرار است نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس این بازی هم منتشر شود که نسخه ایکس‌باکس سری ایکس در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. برخی از ویژگی‌های بازی Second Extinction را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

  • نبردهای کوآپ سه‌نفره نفس‌گیر و جذاب: سیاره زمین بارِ دیگر محل جولان دایناسورها شده است و شما با دو نفر دیگر باید به این جولان پایان دهید و همه را در نبردهای نفس‌گیر شکست بدهید.
  • این دایناسورهای هیچ شباهتی به موجوداتی که در کتاب‌های زیست‌شناسی و تاریخ هستند، ندارند و شما با دایناسورهایی جهش یافته و مجهز به سلاح طرف هستید؛ با ماشین‌های کشتار.
  • ترکیبی از سلاح‌های قدرتمند و توانایی‌های منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار دارد تا با این‌ها به جنگ دایناسورها بروید.
  • مبارزه‌های شما در قالب تیم خواهد بود و این باعث می‌شود نبردی همه‌جانبه را علیه دایناسورها را شروع کنید.

می‌توانید ویدیویی طولانی را که از گیم‌پلی بازی منتشر شده است، از این لینک در زومجی تماشا کنید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده