نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

Prince of Persia Remake در یک فروشگاه آنلاین دیده شد

بعد از اخبار ضد و نقیضی که طی ماه‌های گذشته در خصوص ساخت نسخه بازسازی شده‌ی مجموعه Prince of Persia مطرح می‌شد، قرار گرفتن نام Prince of Persia Remake در فهرست یک فروشگاه آنلاین به شایعات قوت بخشید.

با قرار گرفتن نام بازی Prince of Persia Remake در فهرست فروش بازی‌های یک فروشگاه آنلاین به نام Max.com، به نظر می‌رسد که یوبیسافت (Ubisoft) یک سورپرایز دیگر را برای طرفداران این مجموعه‌ی محبوب در نظر دارد. ظاهراً وبسایت رسمی این فروشگاه در کشور گواتمالا، نسخه بازسازی شده بازی Prince of Persia را برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ فهرست کرده است.

همان‌طور که طرفداران سری Splinter Cell بی‌صبرانه منتظر جدیدترین قسمت در مجموعه‌ی محبوب خود هستند، علاقه‌مندان به بازی‌های Prince of Persia نیز مدت‌ها است که در انتظار یک نسخه جدید برای کنسول‌های مدرن بوده‌اند. چند ماه قبل بود که یوبیسافت از یک بازی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی و در سبک «فرار از اتاق» رونمایی کرد که در دنیای بازی‌های Prince of Persia جریان داشت. اما حالا یک خبر جدید در این رابطه فاش شده که به ساخت یک نسخه بازسازی شده از قسمت اول این سری اشاره دارد.

لیست شدن نام Prince of Persia Remake در یک فروشگاه آنلاین

وبسایت فروشگاه آنلاین Max، با اشاره به ماه نوامبر ۲۰۲۰ به‌عنوان تاریخ انتشار این بازی، Prince of Persia Remake را در فهرست بازی‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار داده است. جالب اینجا است که Assassin’s Creed Valhalla به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فعلی یوبیسافت نیز دقیقاً در همین ماه عرضه می‌شود. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که از همین الان امکان پیش سفارش این بازی در فروشگاه مذکور فراهم شده و این یک عامل دیگری است که ما را در خصوص صحت این خبر مطمئن‌تر می‌کند.

چند دقیقه بعد از اینکه این خبر در رسانه‌های مختلف جهان وایرال شد، جیسون شریر (Jason Schreier) خبرنگار و نویسنده مشهور دنیای بازی توییت جدیدی را در ارتباط با سورپرایز یوبیسافت منتشر کرده که می‌توان دلیل دیگری برای قطعی بودن خبر ساخت نسخه ریمیک Prince of Persia باشد.

توییت جیسون شرایر درباره بازی Prince of Persia Remake

در صورتی که نهایتاً این خبر از سوی یوبیسافت تأیید شود، باید گفت که اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار طرفداران پرشمار این بازی در سرتاسر جهان است. شاید بازسازی کل مجموعه Prince of Persia بهترین ایده‌ای باشد که هم‌اکنون در ذهن هواداران ایجاد می‌شود.

بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands آخرین قسمت از این مجموعه بوده که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این بازی درنهایت موفق به دریافت یک بازخورد قابل قبول از سوی هواداران و منتقدان نشد. ازاین‌رو، یوبیسافت که چند سال بعد برای ساخت یک قسمت جدید از این سری برنامه‌ریزی می‌کرد، نهایتاً تصمیم به لغو این پروژه گرفت.

یوبیسافت برگزاری یک رویداد جدید Ubi Forward را برای ادامه‌ی امسال در دستور کار دارد؛ بنابراین اگر واقعاً ریمیکی از بازی Prince of Persia وجود داشته باشد، احتمالاً باید در این رویداد شاهد رونمایی از آن باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده