نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

اولین تصویر عمومی از ظاهر Xbox Series X قبل از عرضه رسمی را تماشا کنید

ویدیوی جدیدی که از محل برگزاری یک رویداد در کشور آلمان منتشر شده، کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را در یک محفظه شیشه‌ای به نمایش می‌گذارد.

به جز تصاویر معدودی که چند ماه پیش از بخش اتصال پورت‌ها به نسخه آزمایشی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شد، دیگر نمای واضح و با کیفیتی از نسل نهم پلتفرم‌های مایکروسافت در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. تا اینکه امروز تصویر جدیدی از نسخه‌ی نهایی این کنسول در یک محفظه شیشه‌ای و در کشور آلمان مشاهده شده است.

سالن همایش‌های Xperion die Saturn E-Arena در شهر Saturn کشور آلمان میزبان رویداد جدیدی است که از تاریخ هفدهم اوت (دوشنبه ۲۷ مرداد) تا شنبه هفته آینده ادامه دارد. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، اولین‌بار توسط وبسایت All Game Delta منتشر شده که کنسول نهایی ایکس‌باکس سری ایکس را در یک محفظه شیشه‌ای در این سالن نشان می‌دهد. دو تصویر دیگر نیز در ادامه این پست قرار گرفته که مجدداً به وبسایت  All Game Delta تعلق دارد.

اولین تصویر عمومی از ظاهر کنسول ایکس باکس سری ایکس در محل برگزاری یک رویداد در آلمان

بدیهی است که به جز مشاهده ظاهر واقعی کنسول خارج از فیلترها و زوایای تصاویر تبلیغاتی، چیز زیادی برای پرداختن به این تصاویر وجود ندارد. شاید نکته‌ی جالب توجهی که در این تصویر به چشم می‌خورد، برجستگی قابل‌توجه رنگ سبز قسمت بالایی دستگاه است که جلوه‌ی مدرن و زیبایی را به کنسول جدید مایکروسافت داده است.

صفحه رسمی رویداد Xperion در فیسبوک ویدیویی از محل برگزاری برنامه‌های خود منتشر کرده که برندهای بزرگی در آن به چشم می‌خورند. قسمت‌های اختصاصی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس مواردی هستند که در حدود ثانیه ۳۷ این ویدیو قابل مشاهده است. ضمن اینکه این محفظه شیشه‌ای بزرگ و کنسولی که به‌تنهایی در میان آن قرار گرفته نیز در این ویدیو قابل مشاهده است. براساس چیزی که در این ویدیو دیده می‌شود، می‌توان گفت که احتمالاً پلی‌استیشن 5 به این شکل در سالن حضور نخواهد داشت. ویدیوی مذکور را در این لینک تماشا کنید.

اخیراً توسعه‌دهندگان مایکروسافت در کنفرانس جدید و تکنیکال خود، جزئیات تازه‌ای از تکنولوژی‌های جدید رهگیری پرتو و هوش مصنوعی کنسول ایکس باکس سری ایکس را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشتند. با مراجعه به مطلب پیش رو، در اینباره بیشتر بخوانید.

در حال حاضر ایکس‌باکس سری ایکس برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است؛ هرچند زمان دقیق و رسمی آن هنوز مشخص نیست.مگر این که توضیحات باندل The Last Laugh بازی فورتنایت به تاریخ دقیق عرضه کنسول اشاره کرده باشد. نظر شما درباره ظاهر کنسول جدید ایکس‌باکس چیست؟ مقیاس اندازه و سبک طراحی آن را به چه شکل می‌بینید؟ نظرات خود را با زومجی مطرح کنید.

تصاویر واقعی از بخش پشتی کنسول ایکس باکس سری ایکس

نمای واقعی کنسول جدید ایکس باکس


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده