نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Halo Infinite احتمالا شامل حالت بتل رویال خواهد بود

با وجود اینکه تیم سازنده بازی Halo Infinite به‌صراحت اعلام کرده بود که این بازی شامل بخش بتل رویال نخواهد بود، اما ساعاتی پیش وبسایت ژاپن مایکروسافت خلاف این را اعلام کرد.

سال ۲۰۰۱ برای اولین‌بار استودیوی بانجی یک بازی شوتر اول شخص به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت روانه بازار کرد. سری Halo را به‌جرات می‌توان یکی از پرطرفدارترین آثار مایکروسافت دانست که طی نوزده سال نسخه‌های زیادی از آن منتشر شده‌ است.

پس از اینکه اوایل سال ۲۰۱۹ شایعه‌ای مبنی‌بر وجود حالت بتل رویال در بازی Halo Infinite قوت گرفت، یکی از اعضای استودیوی 343 اینداستریز به‌سرعت به آن واکنش نشان داد و این ادعا را بی‌اساس و نادرست خواند. یک سال از آن زمان گذشته است و حال اما در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد شایعات آن زمان چندان هم بی‌اساس نبوده است؛ چراکه ساعاتی پیش بخش ژاپنی زبان وب‌سایت مایکروسافت از وجود این حالت پرطرفدار در بازی Halo Infinite خبر داده است.

در توضیحات آمده درخصوص ژانر بازی، عبارت «شوتر بتل رویال» مشاهده می‌شود که همین امر احتمال وجود این حالت در بازی Halo Infinite را بیش‌از پیش محتمل کرده است.

Halo Infinite

نکته جالب‌توجه این است که پس از انتقادهای فراوان به گرافیک تریلر بازی، بسیاری از این خبر که البته هنوز نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد، خوشحال شده‌ و به آن واکنش مثبت داده‌اند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان بالاخره برای اولین‌بار در سری هیلو، علاقه‌‌مندان قرار است بخش آنلاین چندنفره بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. در ادامه این خبر مایکروسافت اعلام کرد که حالت آنلاین بازی در کنسول ایکس‌‌باکس سری ایکس روی ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. 

حال باید منتظر ماند و دید این خبر یک اشتباه ترجمه‌ای بوده یا اینکه واقعا بازی شوتر Halo Infinite همانند بسیاری از بازی‌های جدید قرار است میزبان حالت بتل رویال باشد. به‌نظر شما اضافه کردن حالت بتل رویال در این بازی می‌تواند مورد رضایت طرفدارن قرار گیرد و تجربه جدیدی از بتل رویال را ارایه دهد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بازی Halo Infinite طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تعطیلات سال میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس روانه بازار شود.


منبع gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده